אם בעבר בכל אירוע משפחתי דאגנו לבשל- האמהות הדודות השכנות וכל מי שקשור לאירוע הרי היום שאין אירוע בלי קייטרינג. והרי שאם מדובר באירוע גדול וחשוב כמו ברית או זבד הבת, בת מצווה או בר מצווה, חינה או חתונה אז צריך קייטרינג בשרי. ואם יש במשפחה הקרובה או הרחוקה אנשים דתיים אז חשוב שיהיה קייטרינג בשרי כשר למהדרין.

 


מה חשוב כשמארגנים אירוע?

לרוב כשמארגנים אירוע חושבים על מי שחוגג ומה הוא רוצה מה הדרישות שלו ושל המשפחה ואיך הוא רוצה שהאירוע יראה ויתנהל. אבל עם זאת ומקביל חייבים לזכור שהאורחים שבאים לשמוח בשמחת בעל השמחה או בעלת השמחה הם חלק מאוד מאוד חשוב באירוע ולכן חשוב שיהיה להם נעים ונחמד וגם טעים. אורחים שיגיעו לאירוע וירגישו שלא מכבדים אותם או שלא מתחשבים בהם רק ידברו רעה וחבל.

אז מה עושים? מנסים (כי אף פעם אי אפשר ממש להצליח במשימה הזו) לרצות את כולם. ואם מדובר בקייטרינג בשרי למשל אז זה די פשוט כי אם תזמינו קייטרינג בשרי כשר למהדרין אתם פותרים בכך את הבעיה.

איך מרצים את האורחים?

נכון, יש בין האורחים שלכם  וודאי אנשים צמחונים וגם טבעונים ויש גם אורחים שיעדיפו בשר לא כשר אבל כמו שכבר צוין אי אפשר לרצות את כולם. אבל במידה שהחלטתם והודעתם מראש שאתם כן מתכוונים להזמין קייטרינג בשרי לאירוע חשוב שהוא כן יהיה קייטרינג בשרי כשר למהדרין- מהסיבה הפשוטה שאורחים שאוכלים רק בשר כשר למהדרין לא יוכלו לאכול בשר שהוא כשר בשחיטה רגילה או חלילה בשר ללא תעודת כשרות, בעוד אנשים שכן מעדיפים סוגי בשר לא כשרים או שלא ממש משנה להם צורת השחיטה וההכשר של אותו בשר- יכולים לאכול כל סוג בשר שיגיש להם- גם אם הוא כשר למהדרין. ואם לא תעוררו דיון סביב הכשרות של הבשר עבורם זה באמת לא עניין גדול.

יש דעה רווחת שבשר שהוא כשר למהדרין הוא טעים פחות אבל אתם בהחלט יכולים להפריך את סוג השמועה הזו ולהזמין קייטרינג בשרי כשר למהדרין שהוא בין הטובים והמומלצים שיש בשוק עם בשרים באיכות גבוהה במיוחד וטעים במיוחד. וכן יש כאלה!

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשאול, לבקש וגם לקבל המלצות, לבדוק ברשת, להתעניין ובטוח שתמצאו קייטרינג בשרי כשר למהדרין שיהיה לא רק כשר, אלא טעים, משובח, מוגש בצורה יפה ומושכת את העין עם תוספות טעימות וצוות מלצרים מימון כזה שגם האורחים שלא אוכלים כשר באופן קבוע ירצו להזמין לאירוע הבא ויופתעו לגלות שזה כשר ועוד למהדרין!


אולי יעניין אותך השכרת כלי אוכל לאירועים