אוכל מוכן לאירועים
אוכל מוכן לאירועים

כאשר מארגנים אירוע משמעותי, דואגים בראש ובראשונה לנוחותם של האורחים. לפיכך, אנו מזמינים אולם אירועים מעוצב ויוקרתי, קובעים פגישה עם התקליטן שיקפיץ את המשתתפים עם מוסיקה טובה, וכמובן – לא שוכחים להזמין אוכל מוכן לאירועים שישמח את לבבם וקיבתם של כל המוזמנים. בחירת מאכלים טעימים ומשובחים חשובה מעין כמותה, כי האורחים שלכם יוכלו ליהנות כמו שצריך רק על בטן מלאה.

האוכל כבר בדרך אליכם

אוכל מוכן לאירועים נבחר בקפידה ומגיע אליכם ביום האירוע, כשהוא טרי ומוכן לאכילה. לפני שאתם מגיעים לטעימות או סוגרים על תפריט בטלפון, אלה כמה סוגי מאכלים שכדאי להביא בחשבון:

  • מתחילים מהסלטים – סלט הוא מנה קלילה ואיכותית שמתאימה לכולם – שומרי משקל, צמחוניים וטבעוניים או אנשים שפשוט אוהבים לאכול מאכלים בריאים. הסלטים הם בדרך כלל המנות הפותחות כל אירוע. הם מעניקים לאורחים טעם של עוד, או כמו שאומרים: התיאבון בא עם האוכל. מבין רכיבי הסלטים המגוונים אפשר להזכיר עגבניות שרי, קולרבי פלפלים וגזר, חציל אצבעות, חציל ברוטב עגבניות, כרוב וגזר וכמובן המנות המשביעות יותר דוגמת חומוס וטחינה.
  • המנה הראשונה – הסלטים לא היו המנה הראשונה, אלא רק חימום והכנת הקיבה לדבר הבא (בתקווה שעדיין לא הספקתם להתמלא). מנות ראשונות מיועדות בדרך כלל לאוהבי הדגים שבינינו, כך שניתן לבחור בין סלומון בתנור, שיפודי נסיכה, פילה מושט אפוי, סול מטוגן וכדומה. וזאת לצד מנות כמו בורקס תפוח אדמה, בלינצ'ס פטריות, מוסקה ועוד.
  • אוהבי הבשר יכולים לחגוג – כאן אנחנו מגיעים למנה העיקרית, ומומלץ לאכול אותה לאחר שהתרעננתם מעט והורדתם קצת מעומס הקיבה בזכות הריקודים הסוערים על הרחבה. כי המנות העיקריות כוללות מאכלים מושקעים וערבים לחך שלא טועמים בכל יום: שניצל ממולא, רולדה הודו, סטייק עוף, פרגית, בקר ברוטב פטריות או שיפודים פיקנטיים בגריל.
  • לא שוכחים את התוספות – מטבע הדברים, אי אפשר לאכול את המנה העיקרית ללא התוספות: אפונה וגזר, שעועית ירוקה, תפוחי אדמה בתנור, בורגול, אורז או פסטה הונגרית.
  • הזמן לקינוחים – זהו השלב שאותו כולם אוהבים – מבוגרים וילדים כאחד. הקינוחים הם סיום מתוק, וניתן לבחור בין גלידה אישית, פירות העונה, סופלה או מגוון רחב של קינוחי כוסות.

גולשים נוספים התעניינו גם בחברת קייטרינג


אוכל לאירועים השונים

אוכל מוכן לאירועים מתאים לאירועים רבים: חתונות, מסיבות ברית מילה, מסיבות מצווה או מסיבות אירוסין. חברת בטעם שלך דואגת לספק מטעמים איכותיים לכל סוגי האירועים. מעבר לכך, החברה מספקת שירותי הפקת אירועים וציוד להשכרה לאירועים: כיסאות, שולחנות, כיסאות כלה ועוד.