אפשר לחגוג חתונה עם מאות משתתפים כשהחתן והכולה לא מכירים את רובם כי הם חברים, קולגות מהעבודה, או קרובי משפחה רחוקים של ההורים. או לחלופין אפשר לחגוג חתונה עםמעט משתתפים בגינה שבבית הוריה של הכלה, או אצל הוריו של החתן.

במתכונת מצומצמת זו, החתן והכלה מכירים כמעט את כל המוזמנים, כולם עוטפים אותם באהבה גדולה ובתחושה של אינטימיות נפלאה.

תכנון של חתונה יוצאת דופן בבית

אף על פי שהחתונה היא בחוג מצומצם יחסית בבית, יש דברים שלא מוותרים עליהם כמו לדוגמה, חופה במקום הכי יפה בגינה, די ג'יי שינעים את הערב במוסיקה משובחת או לדאוג להשכרת ציוד הגברה והכי חשוב קייטרינג ברמה גבוהה אשר כל מנה בו תהיה טעימה יותר מקודמתה.

הדרך הטובה ביותר לבחירת קייטרינג, היא לקבל המלצות מחברים או מבני משפחה שערכו אירועים והזמינו שירותי קייטרינג וגם לראות חוות דעת ודיס המלצות על חברה זו או אחרת.

בחירת התפריט המושלם לחתונה

החתן והכלה נהנים מפינוקים אמיתיים כשהם מגיעים לטעימות. מוצעים להם שפע של מאכלים והם אמורים לבחור מתוכם, את המטעמים שהקהל שלהם יאהב זה אתגר לא פשוט.

נציג חברת הקייטרינג מסייע לבני הזוג בעצות, ברעיונות ובהצעות על שילובים אפשריים וזאת מתוך הניסיון רב השנים והידע, אילו סוגי מאכלים נחטפים במהלך החתונות ואילו מהם נותרים על המגשים.

ברוב המקרים הבחירה היא על ארוחה בשרית אך לא תמיד, יש זוגות שמעדיפים ארוחה חלבית קלילה בעלת מגוון עצום של אפשרויות שמתאימה מאד לערבים חמים בקיץ.

בסופו של התהליך מתקבלות החלטות על הרכבו של התפריט החל במנות שיוגשו בדוכני הכניסה, דרך המנות הראשונות והעיקריות שיוגשו סביב השולחנות הנאים ולקראת סיומה של החתונה, יוגשו קינוחים שהם גולת הכותרת של האירוע כולה.

היערכות לחתונה בבית

חברת הקייטרינג היא גם זו שדואגת לכל המעטפת אשר קשורה ללוגיסטיקה של האירוע. עובדי חברת הקייטרינג מגיעים מוקדם למקום האירוע ומרכיבים בו דוכנים לקבלת פנים, שולחנות וכיסאות עבור האורחים. מחפים את השולחנות במפות נעימות למראה ובמפיות ועורכים את השולחן עם כלי אוכל צבעוניים וסכו"ם איכותי. אקססוריז יונחו על השולחנות וקישוטים רבים ימלאו את המרחב ויצרו אווירה נעימה וחמימה.

לקראת שעת האירוע, יגיעו השפים והמלצרים עם כל המזון שהוכן מראש. הכל מסודר בקופסאות מיוחדות השומרות על טריות המזון ועל רמת טמפרטורה חמימה של מאכלים המוגשים חמים. לאט לאט כל המטעמים מסודרים בתוך המגשים על הפתיליות והפריטים האחרים כמו סלטים מועברים למגשים יפהפיים שיקבלו את פני האורחים.

כשמזמינים קייטרינג לחתונה בבית איכותי, אפשר להיערך לחתונה בכל מקום, בגן האירועים, בטבע או בגינת הבית ובכל אחד מהמקומות הללו החתונה תוכתר כהצלחה גדולה שכללה מוסיקה נהדרת, קהל נפלא וקייטרינג ברמה קולינרית ייחודית.