קייטרינג בשרי כשר
קייטרינג בשרי כשר

רבים מהאורחים באירועים מצפים להיתקל במנות בשריות עסיסיות וכמובן כשרות שיוגשו להם במהלך האירוע. בשר הוא בחירה מצוינת שמעידה על כך שבעלי השמחה השקיעו באורחים ופנו אל חברת קייטרינג איכותית וותיקה. חובבי הבשר ירצו בוודאי להבטיח שמדובר על בשר איכותי שטיפלו בו בצורה נכונה. קייטרינג בשרי כשר יספק את המנות האיכותיות ביותר תוך הקפדה על מגוון של נתחים מעולים.

קייטרינג וגריל

הגריל הוא נושא סבוך ומומלץ שלא למהר בבחירה של חברת קייטרינג שמציעה תפריט בשרי כשר. בדרך כלל תעסיק חברת הקייטרינג עובדים מנוסים מתחום זה שיש להם ידע נרחב בנושא, דבר שיבטיח את קיומו של האירוע ללא כל תלונות בקרב באורחים:

  • הבשר שיוגש באירוע חייב להיות טרי. ניתן לוודא זאת על ידי ביקור במטבח של חברת קייטרינג. שימוש בבשר קפוא יוריד את רמת המנות והטעם יורגש באופן מידי.
  • בדרך כלל מדובר על בשר בקר או עוף שנחשבים ללהיט בקרב אירועים מסוג זה.
  • חשוב לוודא שמי שמכין את הבשרים עושה כל מה שנחוץ על מנת לשמור על הניקיון ולא חוסך בתהליך. הכנת בשר דורשת סבלנות ולא ניתן לדלג על שלבים בתהליך.

אירוע גדול או קטן

אין זה משנה באיזה גודל של אירוע מדובר. קייטרינג בשרי כשר יתאים מן הסתם לכל אירוע וניתן יהיה להגיש בשר למאות אורחים כמו גם לאירוע מצומצם וסולידי של המשפחה הקרובה. היתרון באירוע קטן הוא בכך שניתן יהיה להשקיע יותר בכל אורח ולארגן מנות איכותיות יותר.

בכל מקרה, כאשר אתם יוצרים קשר עם חברת הקייטרינג חשוב להעביר לה את כל המידע אודות האירוע שהולך להתקיים, כמות האנשים, מיקום ושעת האירוע. ככל שבמידע יהיה מפורט יותר כך השירות שתקבלו יהיה מתאים יותר.

שימוש בציוד מתקדם

חשוב לבחור בחברה שעושה שימוש בציוד מתקדם שישמור על המזון חם. ככל שמדובר על גריל אש הבשר (עוד על גרילמן פרטי) יגיע ישירות אל הצלחת ולא ימתין במגשים. קייטרינג בשרי כשר מצריך עבודה עם ציוד ברמה גבוהה, ידע מתקדם וניסיון רב בקרב העובדים.

אם בחרתם נכון, הצלחות של האורחים יתרוקנו במהירות והם יודו לכם על הערב הנפלא שהענקתם להם. מומלץ לשלב גם סלטים שונים ומרעננים ועוד סוגים של תוספות כאשר הכוכב הראשי של הערב יהיה הבשר. אם ישנם אורחים שמבקשים כשרות מסוג מסוים ניתן לבקש מחברת הקייטרינג לארגן כמה מנות כאלו למי שמבקש. בסופו של דבר הדבר החשוב ביותר זה שביעות הרצון של המוזמנים.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בד"ץ

אוכל לאירועים