אורחים יראי שמיים אשר מגיעים לאירועים, לא יאכלו שום מאכל באולם כיוון שאינו גלאט. זו הסיבה שבעלי שמחה רבים מעדיפים להזמין אוכל מקייטרינג גלאט וכך האורחים מכל הרבדים, כולם יהיו מרוצים.


 


קייטרינג מעולה שהוא גלאט כושר

מכיוון שאין הרבה קייטרינג שהם גלאט כושר, מארחים שמוצאים קייטרינג מסוג זה, מרוצים מאד והם מעוניינים לסגור את התפריט לקראת האירוע.

חברת הקייטרינג מסבירה להם על האופציות הרבות ועל המיוחדות של כל אחד מהמאכלים אם מדובר בסגנון ההגשה, על הניקיון המוקפד, הירקות טריים ועשבי התיבול הריחניים.

קבלת החלטות לגבי אופיו של האירוע

בהתאם לסוג החגיגה, למיקום הגיאוגרפי ולשעת האירוע חושבים יחד אם מתאים יותר אירוע חלבי או אירוע בשרי. אם מדובר בשעות הערב, רוב הציבור מעדיף ארוחות בשריות ואם מדובר באירוע בוקר כמו לדוגמה ברית מילה בשעה 11.00 בבוקר בבית של הסבא והסבתא של התינוק, רבים מעדיפים אוכל חלבי.

על פי הקטגוריה שעליה הוחלט, בוחרים המארחים בסיועו של נציג חברת הקייטרינג את המנות השונות ואת השילובים המתאימים ביותר זה לזה.

בכל אחת מהאופציות מוגשים שפע של סלטים טריים עם פירות יבשים, עשבי תיבול, ירקות עסיסיים רטבים טריים וייחודיים מחברים את כל אחד מהסלטים, למרקם נפלא.

קייטרינג גלאט שמגיע לכל מקום

הקייטרינג ערוך מבחינה לוגיסטית מצוין, כל המוצרים נמצאים במקומם ומוכנים למשימה הבאה.לכן ללא כל בעיה מכינים את כל הציוד הנדרש כמו כיסאות, ספסלים ושולחנות, בהתאם לכמות האורחים שהוזמנו. בנוסף לכך מגיעים עם ארגזים מסודרים שכוללים כלי הגשה, כלי אוכל סולידיים בכמה גדלים, סכו"ם, מפות יפהפיות בטקסטורה מעניינת כוסות ועוד.

לאחר שעורכים את השולחנות ומסדרים את כלי האוכל והמגשים, הנראות של המקום נראית נפלא, במקרים רבים מוסיפים לכך קצת קישוטים או פרחים באגרטלים וכך תוך זמן קצר המקום נראה כמו מסעדה איכותית, מעוצבת ומובילה.

היערכות במטבחו של הלקוח או בטבע

אם האירוע מתקיים בבית, קל מאד לחמם חלק מהמאכלים במיקרוגל, בתנור או בבישול קצר כדי שהמשתתפים ייהנו ממאכלים חמים על פי סוגם כמו לדוגמה סוגי הפסטה במטבח החלבי וסוגי בשר ותוספות באופציה הבשרית.

כאשר האירוע מתקיים בטבע, הקייטרינג ערוך בצורה אחרת. המלצרים מביאים לטבע מגשים ייעודיים אשר שומרים על החום וכך האורחים נהנים מאוכל טעים, ריחני וחמים כך שהוא לא מאבד את טעמו המוצלח.

קייטרינג גלאט הוא הפתרון המושלם

כאשר אמורים להגיע לאירוע כמו ברית מילה קהלים שונים, חילונים, מסורתיים וחרדים, הפתרון האידאלי הוא להזמין קייטרינג גלאט כשר אשר כולם אוכלים ובמיוחד כשמדובר במטעמים כל כך טעימים ובעלי מרקמים מצוינים.


אולי יעניין אותך חברת קייטרינג איכותית לכל סוגי האירועים