השכרת כלי אוכל לאירועים
השכרת כלי אוכל לאירועים

ארגון אירועים מצריך דאגה לפרטים רבים, החל ממקום לערוך בו את האירוע, דרך תפאורה, מוסיקה, תכנית אומנותית וכמובן אוכל. מלבד קייטרינג טרי וטעים שתצטרכו הרי שבהתאם למיקום האירוע וכמות האורחים, סביר להניח שתצטרכו גם כלי אוכל. השכרת כלי אוכל לאירועים הוא שירות נפוץ, במיוחד עבור אלה המארגנים את האירועים בשטח או במקומות שאינם מאורגנים מבחינת כלים כמו מסעדות או אולמות אירועים.

רק חלק מהדוגמאות לאירועים המצריכים השכרת כלים:

  • ישיבת שבעה –כאשר אתם מארחים אנשים בביתכם או באוהל אבלים כדי לחלוק כבוד לבן משפחה קרוב שהלך לעולמו, אתם רוצים לכל הפחות לשמור על כלי הבית הפרטיים שלכם ואולי אף להימנע מרכישת כלים חדשים שלא יהיה לכם היכן לאחסן לאחר מכן. במקרה כזה תרצו לשכור כלי אוכל ולהיות רגועים בכל הקשור לעריכת השולחנות וחלוקת כיבוד ושתייה לאורחים.
  • אירוע חברה בשטח –אם אתם מארגנים יום גיבוש לעובדים שלכם או אירוע חברה כלשהו שיש בו יותר מכמה אנשים בודדים, הרי שתצטרכו כלים וציוד לדרך. לא תרצו לבזבז סתם כסף על רכישת כלים רבים וכי שכירת הכלים לאותו האירוע תהיה הרבה יותר מוזלת ופחות מסובכת.
  • יום הולדת – אם אתם מארגנים יום הולדת ומזמינים אורחים רבים אתם רוצים לוודא שיש לכם מספיק כלים לכולם.
  • יום כיף – ישנם הרבה משפחות שיוצאים כקבוצות לימי כיף מאורגנים במהלך רוב חודשי השנה. כאשר אתם יוצאים ליום כיף שכזה אז השכרת כלי אוכל לאירועים מהסוג הזה מאוד נפוצים ותוכלו לשלב מגוון כלים לשתייה, לאוכל, לסלטים וכמובן גם כלי מזיגה שיהיה לכם נוח להתנהל בשטח.

רשימת כלים אפשרית להשכרה:

בכל הנוגע לשירותי השכרת כלי אוכל לאירועים המגוון הוא עצום ותוכלו לשכור צלחות בגדלים שונים, סלטיות, מרקיות, סכינים, מזלגות, כפות, כוסות יין, קראפים לשתייה, כוסות לשוטים, כוסות שתייה קרה/חמה, אובלים לתוספות ועוד.

אם אתם זקוקים גם לציוד אז:

תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אופציות לשכירת ציוד לאירוע שלכם, החל ממפות, כיסאות, שולחנות, מיחמים, מאווררים, פטריות חימום, אוהלים, מקפיאים ועוד. כל אלה יספקו לכם את כל מה שאתם זקוקים לו כדי להרים אירוע מכובד ולדאוג לכל האורחים שיהיה לכם מספיק כלי אוכל לכולם. כמו כן אם תזדקקו לציוד שטח תוכלו לשכור כזה גם כן.

השכרת כלי אוכל לאירועים יכולים להיות ליום אחד או ליותר לפי צרכי הלקוח. ככל שיש יותר כלים המושכרים על ידי הלקוח כך הוא יכול לקבל מחיר טוב יותר עבור השכרת הכלים.

אולי יעניין אותך:

השכרת שולחנות וכסאות

השכרת מאווררים