עריכת אירוע בימי הקיץ השרביים מצריכה חשיבה ופתרון מעשי לנושא החום הכבד. לאורחים יהיה מאד לא נוח לשהות במקום שהוא מאד חם ולכן יש חשש שהם יחליטו מראש לא להגיע לאירוע אלא להישאר במזגן הביתי, או שיגיעו אך לאחר פרק זמן קצר יעזבו את המקום.



השכרת מאווררים שיצננו באופן משמעותי את באי האירוע

השכרת מאווררים צריכה להתאים לתנאי השטח, אם מדובר באירוע בחוף הים, ביער, גינה פרטית או ליד בריכת השחייה. כדי ליצור אפקטיביות מקסימלית יש לחשב את כמות המאווררים שיש להעביר לכל אחד מהמקומות הללו, תוך התחשבות הן בגודלו של המרחב והן בכמות האנשים שאמורים להגיע.

אפשר להשכיר מאוורר ענק שמתאים להיות במרכז האירוע, בסמוך לרחבת הריקודים, או למקום ההתכנסות המרכזי בו מוגש המזון.

אפשרות נוספת היא לפזר כמה מאווררים, ליד שולחנות האוכל, דבר שמגן גם על המאכלים, ליד החופה ובכמה מקומות נוספים במתחם האירוע. המטרה היא שמשבי הרוח הצוננים והקלילים יגיעו לכל האורחים ולכן מפזרים אותם באופן סיסטמטי כל כמה מטרים.(עוד על מגשי אירוח לברית)

מצננים ניידים הנישאים ממקום למקום

אופציה נוספת היא השכרת מצננים. מדובר ביחידות קירור קלות משקל שאפשר בקלות להרים ולהעביר אותן ממקום למקום. לפני ההפעלה שלהם יש לוודא שיש בהם די מים ולאחר מכן הם פועלים לאורך זמן ואינם מרעישים.

המצננים יונקים אוויר ומצננים אותו, לאחר מכם הם מוציאים אוויר קריר וכך בכל המרחב רמת הטמפרטורה יורדת באופן משמעותי. דבר זה יוצר אווירה מאד נעימה, עם משבי רוח קלילים ומפחיתה באופן מאד משמעותי את החום ששרר קודם לכן במקום זה.

כל מי שיוצא מהאירוע מרגיש את ההבדל התהומי בין הטמפרטורה הכללית במקום ההתכנסות, מול תחושת החום המעיקה כשמתרחקים מהמקום.

פתרון נהדר – השכרת מאווררים

מכיוון שמרבית האירועים נערכים בקיץ, אנו מחזיקים מלאי גדול של מאווררים ומצננים בגדלים שונים. בהתאם למיקומו של האירוע, לכמות המוזמנים ולמזג האוויר הצפוי, אנו ממליצים למארחים כמה מאווררים או מצננים להשכיר ובאילו גדלים.

העובדים המיומנים מתקינים אותם על פי התוכנית בכל כמה מטרים כך שלא יפגעו זה בזה ומצד שני יעניקו צינון נהדר לכל המוזמנים.

הרוח הנעימה תשכיח מהם לחלוטין את החום שהורגש עם הגעתם למקום.

אפשר ליהנות בקיץ גם מאירועים בטבע

בעבר בעלי שמחה רבים נרתעו מתיאום אירוע בטבע או ביער בימי הקיץ החמים, אך לאור האפשרויות החדשים, לקוחות רבים מעדיפים לחגוג בטבע ולאפשר לאורחים חגיגה מושלמת הכוללת מאווררים או מצננים לתחושה נפלאה לאורכו של כל האירוע.


להזמנת קייטרינג לחתונה בשטח לחצו כאן