אוכל מוכן לשבת
אוכל מוכן לשבת

כולנו מחכים לשולחן השבת בערב לא רק כדי לנוח ולסעוד עם כל המשפחה, אלא גם כדי לטעום מן המטעמים המעודנים שאיננו זוכים לאכול כל יום. שולחן השבת מארח שניצלים ריחניים, אורז לבן ומעודן, עוף בדבש ועוד מגוון רחב של מנות וקינוחים. אבל לעתים אנו זקוקים לעזרתה של חברת קייטרינג אמינה ומקצועית כדי להזמין אוכל מוכן לשבת.

כל הסיבות להזמין אוכל מוכן לשבת

מטבע הדברים, אין כמו אוכל של אימא ולו אנחנו מחכים מערב שבת לערב שבת. עם זאת, לעתים יש צורך בעזרתו של קייטרינג מקצועי כדי לספק אוכל מוכן לשבת, וזאת מכמה סיבות:

  • שבת של אורחים – נניח שפסח נופל בשבת השנה. זה אומר מבחינתכם שאתם צריכים לארגן סעודה לכל המשפחה המורחבת, כי השנה כולם באים אליכם. אך אתם עייפים לאחר הניקיונות האינטנסיביים, ולכן הדרך הטובה ביותר להציל את המצב היא לקנות אוכל מוכן לשבת.
  • כי לא תמיד מספיקים להתכונן –יכול להיות שיצאתם לטיול רגלי בשמורה האהובה עליכם או ביקרתם חברים בעיר רחוקה, חברים שאותם לא ראיתם זמן רב. בשורה התחתונה, לא הספקתם להכין אוכל בשבת. אבל לפחות תזכו לטעום מטעמים איכותיים כמו קוגל ירושלמי, עוף כרעיים בשזיפים או פילה מושט אפוי.
  • שבת מיוחדת –אתם מארגנים שבת מיוחדת ומרתקת – אולי זו שבת חתן, שבת בר מצווה או קידוש גדול. על כל פנים, כעת עליכם לפנק את האורחים שלכם במטעמים איכותיים כמו חזה עוף, קבבים, חציל ברוטב עגבניות, רצועות פלפלים, סטייק עוף, פרגיות או אורז ירקות.
  • שבת בסגנון אחר –אתם אמנם אוהבים את האורז של אימא, אך מעוניינים גם לגוון. מצד שני, גם אמכם עייפה מכדי לבשל. במקרה זה, אוכל מוכן לשבת יכול להיות הפתרון המושלם. ומכיוון שאתם פטורים מבישולים, אתם יכולים לנצל את השעות הפנויות של יום שישי כדי לנוח, לשחק במחשב או לטייל.

לא על האוכל לבדו

אם אתם מזמינים מאכלי קייטרינג לאירוע מיוחד המתרחש בשבת, יש להביא בחשבון את הציוד הנוסף שתרצו לשכור. מכיוון שמדובר בכמויות מזון גדולות, חשוב לאחסן אותו בקירור. חברה מקצועית מציעה לכם השכרת מקררים גדולים ואיכותיים שיקררו את האוכל ללא בעיות. כמו כן, תזדקקו לכמה פלטות שבת טובות על מנת לחמם את האוכל עבור האורחים, וזאת עוד מבלי שהזכרנו את הסכו"ם, הצלחות, המפיות והשולחנות שלהם תזדקקו כדי להפיק את האירוע שלכם. חברה מקצועית תמיד תשמח לסייע לכם בעניין.

אולי יעניין אותך תפריט שבת:

תפריט שבת מזרחי

תפריט שבת סטנדרט