קייטרינג לברית
קייטרינג לברית

 

משחר ימי האנושות ועד ימינו אנו, כל שמחה כרוכה עם אוכל. עוד מימי אבות האומה, בכל אירוע חשוב היה מזון משובח. כך כאשר שלושת המלאכים באו לבשר לאברהם אבינו את הריונה של שרה, הם התכבדו בלחם טרי ובבשר משובח. כך גם כאשר יעקוב קנה את הבכורה מאחיו עשיו הוא קנה אותה בנזיד עדשים, וכך גם כאשר אחשורוש ההוא ממגילת אסתר, נעתר לכל בקשה של אסתר בזמן המשתה האין סופי שערך.

מאז ועד היום הטעם עושה את האירוע. הצלחה של אירועים עם קייטרינג לברית תלויה במידה רבה מאד בסוג המזון ובטעמים המגוונים. הטעם הוא חוש דומיננטי שאינו עובר מהזיכרון.

 


אירוע הברית שלכם מרגש כאין כמותו. אין מצב שתרשו לעצמכם לחפף בהזמנת הקייטרינג לברית. לכבוד הדודה מנתניה, הסבתא משדרות והדוד מראשון לציון – לכבוד האורחים המכובדים ולכבודכם – הצלחת האירוע ומסמר הערב הוא האוכל והאם הוא טעים, נמס בפה, מתגלגל על הלשון ואי אפשר להפסיק לזלול אותו ממש עד שנגמר.

מלצרים מסתובבים עם מזטים שנחטפים מיד, האורחים מסתובבים בסביבתם של המלצרים "ליתר ביטחון", הדוכנים הקטנים לפני הארוחה העיקרית עמוסים באורחים שהטעם נעם לחיכם.

בין אם זו מסיבת גיוס, בין אם זו מסיבת יום הולדת (דוכני מזון לימי הולדת), בין אם זה כל אירוע אחר, יחד עם ההתרגשות הגדולה והשמחה עם חתני השמחה, מאחורי כל אירוע מוצלח ניצבת חברת קייטרינג טובה אמינה מקצועית ומוצלחת.

"בטעם שלך" היא חברה המספקת קייטרינג כשר לכל אירוע

מן המפורסמות הוא שהקהל הישראלי מגוון מאד ושלכל אדם יש חברים ממגזרים שונים. על מנת להשביע את רצון כולם הקייטרינג הוא כשר.

בהנחה כי האירוע שלכם יקר לכם מאד, יש לבחור קייטרינג לברית מקצועי עם שירות אמין ואנשי מקצוע שאוהבים מאד לבשל ויותר מזה אוהבים לבשל לאחרים.

בבואכם להזמין קייטרינג תכננו מראש אם טוב שיהיה חלבי, בשרי או מעורב, זאת בהתחשב במהות האירוע ובאורחים.

באם אתם מתכננים אירוע עם ריקודים רבים, רצוי שסוג המזון יהיה קל ולא מכביד. אם אתם קרינבורים חובבי בשר וכך גם האורחים, אז יש קייטרינג בשרי טעים טרי מבושל באהבה ובלתי נשכח.

זה אומר שעליכם לבקר בחברת הקייטרינג, להתרשם מהמקצועיות, מההגיינה (חשוב מאד) מטריותו של המזון, מאופן הבישול וכמובן מהמחיר.

לאחר שהתרשמתם לטובה, ערכו פגישת יעוץ עם בעל הקייטרינג, על מנת שיעזור לכם להחליט על המזון שמתאים ביותר לאירוע, להחליט על אופן ההגשה, האים בופה או הגשה על ידי מלצרים, איך יעוצבו השולחנות ובאיזה סדר יעמדו. לא פחות חשוב, פינוי השאריות והניקיון תוך כדי האירוע, כי מן המפורסמות היא שאוכלים גם בעניים, ושולחן שנראה מלא בשאריות של אוכל לא מזמין לאכול.

באותה פגישה סכמו על מחיר, על מנת למנוע הפתעות מיותרות. תאמו ציפיות מראש ותגיעו לאירוע שלכם בראש שקט לחלוטין.


גולשים נוספים התעניינו גם בקייטרינג במרכז


רצוי שיהיה איש קשר אחד שאליו ניתן לפנות בכל עניין ודבר

אז יש לכם אירוע, החלטתם לבוא אליו כאורחים ובראש שקט ונקי, האורחים שלכם אוהבים לאכול אוכל כשר בבישול ביתי וחם ואתם גרים במרכז הארץ, אתם יודעים לאן לפנות.

"בטעם שלך" מחכים לבשל לכם את האוכל הטעים ביותר, הטרי ביותר והטעים ביותר.

כל זה בצורה המקצועית ביותר, תוך הקפדה יתרה על הגיינה וכשרות. תזכרו: איכות המזון וטעמו קובעים את הצלחת האירוע.