מרבית הקהל המגיע לאירועים, לא משנה של מי האירוע ומתי הוא מתקיים, מחכים בדרך כלל לאוכל הטעים שהם הולכים לאכול. אם כבר אוכל טעים הרי שבדרך כלל הם מפנטזים על המנות הבשריות שאלו הן המנות העיקריות באירוע כמובן. בכל הקשור לשירותי קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים אינם משחקים תפקיד חשוב בשל הכמות הקטנה של המנות באופן יחסי, אולם על האיכות לא מתפשרים וכמובן שגם לא על הטעם.

האם כדאי להזמין קייטרינג בשרי?

זה לא סוד שמרבית האנשים אוהבים אוכל בשרי. גם עם כמות הצמחוניים ההולכת ומתגברת, עוד מימי נוח שאחרי המבול בני האדם נוהגים לאכול בשר ועבור רבים מדובר במנות הטעימות והמשובחות ביותר שהם יכולים לאכול. למעשה, ככל הנראה מרבית האורחים שלכם יחכו כל כך לאירוע שלכם כדי לטעום את המנות הבשריות המקצועיות והטעימות שיוגשו להם. כך שאם אתם מתכוונים להזמין קייטרינג לאירוע שלכם, כל זמן שלא מדובר באירוע לצמחוניים בלבד, הרי שכדאי שתכללו מנות בשריות בקייטרינג הזה. אלו אינם המנות הזולות ביותר, אולם בלעדיהן האירוע לא אותו דבר.

מהי החשיבות של קייטרינג כשר באירוע שלכם?

על סוג האוכל עוד ניתן להתווכח, אולם על כשרות אי אפשר להתווכח. סביר להניח שחלק (או אפילו רוב) הקהל באירוע שלכם, בין אם יציין זאת בפניכם טרם הגעתו לאירוע ובין אם לאו, ישמור כשרות. גם אם לא באופן מלא כמו בבית דתי, הרי שחשוב לאותם אנשים לאכול אוכל כשר. הכשרות מוכרת בכל העולם ומצוינת כתו תקן של איכות לאוכל. למעשה, בבתי מלון ומקומות רבים אחרים ברחבי העולם אנשים רבים, גם כאלה שאינם יהודיים כלל, מבקשים אוכל כשר על מנת להבטיח שמה שהם אוכלים עבר הכשרה, שחיטה נכונה והבשר הנו ראוי למאכל. על כן גדלה החשיבות של הזמנה קייטרינג כשר לאירוע שלכם מחברת קייטרינג בעלת תעודת כשרות אמיתית ואמינה. כאשר מדובר בתפריט בשרי – הרי שהחשיבות לכשרות גדולה בכמה מידות.

מה המחיר לקייטרינג בשרי כשר?

בעת בחירת קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים יכולים להיות נוחים במיוחד עבורכם. לא זאת בלבד שכמות האורחים קטנה באירועים קטנים, הרי שגם תוכלו ליהנות ממבצעים מיוחדים של חברת הקייטרינג. כמובן שהמחיר עשוי להשתנות בהתאם לבחירת המנות, אולם מחירי מנה נעים בדרך כלל בין 40 ל-60 שקלים למנה, אולם לעתים יכולים להיות אפילו מעט גבוהים יותר, שוב, בהתאם לסוג המנה ולמבנה שלה (האם היא כוללת סלטים, קינוחים וכו').

אולי יעניין אותך:

קייטרינג הרב לנדא

קייטרינג בד"ץ העדה החרדית