קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים
קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים

קייטרינג בשרי כשר: כמה זה עולה? קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים הוא אחד הדברים הראשונים שחושבים עליהם כאשר מארגנים אירוע. כי אנו רוצים לדאוג לכך שלאורחים יהיה די אוכל, שהוא יהיה כשר ומתאים לשומרי המסורת ושהמחירים שלו יהיו סבירים. כך שאנו מחפשים שירותי קייטרינג לאירועים ברחבי האינטרנט, מבצעים השוואת מחירים ומוודאים שאנו אכן יכולים לשלם את המחיר.

במה תלוי המחיר של קייטרינג בשרי כשר?

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים תלוי במגוון רחב של פרמטרים שכדאי להביא בחשבון:

  • מיקום האירוע – הצוות המקצועי של מארגני הקייטרינג צריך להגיע למקום האירוע כדי להביא את האוכל כשהוא חם וטרי. המרחק ממקום האירוע משפיע על המחיר, וככל שמדובר בנסיעה ארוכה יותר, כך נדרשת התארגנות רבה יותר והמחיר עולה בהתאם.
  • סוג המנות שמעוניינים להזמין – מטבע הדברים, מנות דגים ומנות בשריות יהיו יקרות יותר ממנות פשוטות יחסית כמו אורז וצ'יפס. כך שכשבוחרים מנות מהתפריט, יש להביא זאת בחשבון. מעבר לכך, חלק מהמנות אינן כלולות במחיר וכרוכות בתוספת תשלום.
  • אפשר לקבל הנחות – קייטרינג בשרי לא חייב להיות יקר. ישנן מנות שיכולות לעלות החל מ-35 שקלים, ובמקרים אחרים הנרשמים דרך האתר יכולים לקבל הנחה.
  • עניין הכשרות – יש הטוענים כי קייטרינג כשר יקר יותר מקייטרינג בלתי כשר. ובכן, לא תמיד ניתן להשוות בין שני סוגי הקייטרינג, שכן מדובר במנות נפרדות. ניתן למצוא קייטרינג בשרי כשר משתלם ולשמור על ערכי המסורת.

קייטרינג טעים לאירועים קטנים

לא חייבים לארגן מסיבה גדולה ותוססת כדי להתעניין בנושא קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים ולבחור את הקייטרינג המשתלם ביותר. אירוע קטן ואינטימי מאפשר לנו לבלות עם האנשים הקרובים אלינו, וזוהי גם הזדמנות פז לטעום מנות מיוחדות באמת. זאת משום שכאשר מדובר בקייטרינג לאירועים קטנים, לשפים יש זמן רב יותר להשקיע בכל מנה ומנה. וכך ניתן לטעם מנות גורמה של ממש.

הקייטרינג מתאים למגוון רחב של אירועים קטנים ומיוחדים כמו כנס של חברה, אירוע חברה, מסיבות אירוסין, מסיבה משפחתית וחמימה או ציון יום הולדת בדרך מיוחדת.

לא רק בגלל המחיר

אמנם המחיר כן קובע כאשר מזמינים קייטרינג לאירוע קטן, אך זהו אינו הפרמטר היחיד. איכות האוכל וטריותו חשובה לא פחות במקרה זה. כמו כן, יש לבחון את התפריט ולוודא שהוא מתאים למרבית האורחים. לא מומלץ לוותר על הטעימות, ולא רק משום שזה החלק המרתק יותר בתכנון האירוע. טעימות איכותיות יעזרו לכם להחליט אם הקייטרינג מתאים לאירוע שלכם.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג הרב מחפוד

קייטרינג גלאט