קייטרינג בדץ העדה החרדית
קייטרינג בדץ העדה החרדית

ישנם סוגים שונים של קייטרינג שניתן להזמין לאירועים, ימי עיון, מסיבות ועוד. סוג הקייטרינג תלוי בכמה גורמים ומעיד על אופיים של האנשים שעורכים את האירוע ועל סוג המוזמנים שיגיעו אליו. כאשר אנו מתכננים אירוע שמיועד לקהל של שומרי מסורת יהיה עלינו לקחת בחשבון שבמזון שיוגש יהיה עליו להיות כשר כך שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו ללא כל חשש.

להזמנת קייטרינג בד"ץ של העדה החרדית חייגו עכשיו 077-9967222

מהו קייטרינג בד"ץ

קייטרינג בד"ץ העדה החרדית מבטיח שהמזון באירוע שלכם יהיה כשר ויקבל השגחה רבנית כהלכה כך שתוכלו להיות שקטים ושלווים וליהנות מהאירוע שלכם. הבחירה בין סוגי הכשרות השונים היא עניין דתי, מצפוני והלכתי והוא קשור באופן ישיר גם לעדה שאליה ישתייך מזמין האירוע. לא כל אחד מכיר את ההבדלים בין הכשרויות השונות ומוטב להתעמק בסוגיה ולהבין מה כדאי לכם להזמין כך שלא תתרחש עוגמת נפש.

באופן כללי, כל אירוע נמדד בכמה גורמים חשובים ביניהם מוזיקה, חנייה נוחה, קישוט וכמובן רמת האוכל שמוגש לאורחים. במקרים רבים המשפחה או חלק ממנה שומר על כשרות המזון מה שמצריך חשיבה נוספת בנושא הקייטרינג. אירוע כשר הוא נושא לא פשוט ואחד הגורמים לכך הוא ההיצע הנמוך של חברות שמארגנות קייטרינג מסוג זה.

איפה ניתן להשיג קייטרינג כשר בד"ץ

קייטרינג בד"ץ העדה החרדית לא קל להשגה אך ישנן דרכים שבהן ניתן לנקוט על מנת להשיג את השירות המתאים ביותר לאירוע שלכם. גם סוגי המזון הם בדרך כלל פחות מגוונים וקיים צורך להציג את תעודת ההכשר של העסק. כאשר מזמינים קייטרינג בד"ץ יש צורך להביא 2 דברים עיקריים בחשבון:

  • מחיר המזון – הכשירות תשפיע באופן ישיר על מחיר המזון. יש לקחת בחשבון את העדפותיהם של האורחים ולהתחשב בכולם. קייטרינג בשרי בהשגחת רב זה או אחר, או לחילופין אורחים שיסתפקו בבד"ץ בלבד. כל שיקול הוא בעל השפעה על המחיר הסופי. אם ישנם כמה אורחים בודדים שמבקשים השגחה מיוחדת אז ניתן לקבל זאת בחברות קייטרינג שונות.
  • מנות קייטרינג בד"ץ העדה החרדית הן משובחות ומגוונות מאוד. קייטרינג מסוג זה מתאים לא רק לשומרי מצוות וניתן ליהנות מהן גם אם אתם חילוניים. רבות מהחברות מארגנות ערבים שמיועדים לטעימות שבהם אפשר להתרשם מהאוכל והחליט מה מתאים לכם.

קייטרינג כשר לבית

ניתן להזמין קייטרינג לבית וכריכים הם רעיות מצוין ומוצלח מאוד. מומלץ להקפיד על קייטרינג חלבי וחשוב לשים לב לכשרות של המקום. חברות רבות מציעות שירות לכל סוג של אירוע בכללם שבת חתן, בר מצווה, חתונות וברית מילה.

קראו עוד על:

קייטרינג הרב מחפוד