אוכל לאירועים
אוכל לאירועים

ארגון אירוע הוא דבר לא פשוט. בעוד רבים מזמינים את שירותיו של מארגן אירועים מקצועי, הרי שאנשים רבים מעוניינים לחסוך את הכסף ולארגן את האירוע בעצמם. אין זה משנה אם אתם מארגנים את האירוע או מישהו מטעמכם מארגן אותו – יש להתעכב על החלק הכי חשוב באירוע והוא האוכל. אוכל לאירועים הוא איננו אוכל רגיל שאנו מכינים לעצמנו לארוחת צהריים בבית וגם הכמויות משתנות. כאשר אנו מארחים אנשים באירוע שלנו אנו רוצים לוודא שהאוכל יתאים עבורם ומעוניינים לדאוג גם לפרט הקטן ביותר.

היתרונות בהזמנת אוכל לאירועים:

  • חיסכון בכסף –כאשר אנו רוכשים מצרכים להכנת האוכל לאירוע שלנו אנו לא שמים לב כי חלקים מהמצרכים לא משמשים אותנו וכי אלה נזרקים לפח לאחר מכן. אנו מדברים על קמח, סוכר, תבלינים ואפילו בשרים או ירקות שבחלק מהם לא היה שימוש ולבסוף נשכחים במקרר עד שנרקבים ונזרקים.
  • חיסכון בזמן ומאמץ –חסכו זמן רב וימים של התארגנות ובישולים כדי להזמין אוכל לאירועים מחברת קייטרינג מקצועית ומנוסה. החברה מבשלת מדי יום לאירועים שונים ובעלת מטבח וצוות עובדים מיומן שיעשה את העבודה בתוך כמה שעות מה שישמור על טריות האוכל ויחסוך לכם זמן רב ומאמץ.
  • נוח, מאורגן ונקי יותר –אוכל מאורגן לאירועים חוסך בלגן ואת הצורך לנקות אחריכם את המטבח ופינוי האשפה לאחר הבישולים והעבודה המרובה.
  • כשרות –כל המצרכים המשמשים להכנת האוכל הנם כשרים למהדרין. ניתן אף לבקש תעודת כשרות מיוחדת לטובת המחמירים.
  • משלוח עד המקום –תוכלו ליהנות ממשלוח האוכל והובלתו עד למקום האירוע. אינכם צריכים לדאוג להעברת סירים ממקום למקום או לעמוד שעות על גבי שעות במטבח ולבשל מאכלים.
  • מתאים לכל האורחים ולכל אירוע –ניתן לבחור מבין מגוון רחב של מאכלים ולהתאים את התפריט לסוג האורחים, למוצאם ולדברים שהם עשויים לאהוב לאכול.

איך אדע שהאוכל שאזמין באמת יתאים עבורי ועבור האורחים?

לפני שמזמינים את האוכל, חשוב לבדוק מי בא לאירוע שלכם. האם מדובר באורחים שמקפידים על כשרות מסוימת, או שאולי מרבית האורחים שלכם מעדיפים אוכל צמחוני על פני הבשרי? האם מגיעים ילדים רבים לאירוע? אם כן, אולי כדאי להזמין עבורם מנות מיוחדות כמו עוף וצ'יפס. כמובן, אפשר להתרשם במאכלים שיש באתר הקייטרינג או להגיע לטעימות. כך תוכלו לבחור אוכל לאירועים בדיוק רב ולדאוג שכל האורחים שלכם נהנים מהתוצאות. כמו כן, מיותר לציין שחשוב לבחור חברת קייטרינג אמינה, מקצועית ומומלצת שתבטיח את הצלחת האירוע.

אולי תרצה להזמין?

קייטרינג בד"ץ העדה החרדית

קייטרינג הרב מחפוד