כשמדובר בקייטרינג בשרי כשר, עולות לא מעט שאלות כמו: מהו קייטרינג כשר למהדרין? האם קייטרינג על האש כשר הוא יקר יותר? האם קייטרינג כשר טעים פחות? ועוד. אספנו 6 שאלות נפוצות בשביל לעשות סדר אחת ולתמיד.

 


אנשים רבים בארץ מעוניינים לספק לאורחים שלהם אוכל כשר באירוע. בעבר האוכל הכשר היה טעים פחות מזה הלא כשר, אבל היום כבר כמעט ואין הבדל ואפשר למצוא גם אוכל כשר שהוא חוויה לכל החושים. בכדי להסיר במעט את הערפל מעל קייטרינג על האש כשר, אנחנו מביאים לכם 6 שאלות ותשובות בנושא.

מה הכוונה קייטרינג שהוא כשר למהדרין?

קייטרינג שהוא כשר למהדרין זה למעשה קייטרינג שהלכות הכשרות שלו מחמירות ביותר. יש כמה רמות כשרות ובכל אחד מהמגזרים הדתיים דורשים רמת כשרות אחרת. כשרות מהדרין היא הגבוהה ביותר. את כשרות המהדרין לא מעניקה הרבנות הדתית של האזור אלא גופים פרטיים ואלו גובים תשלום נוסף עבור רמת ההכשר.

האם קייטרינג שהוא כשר בהכרח יהיה יקר יותר?

בדרך כלל קייטרינג כשר לא יקר יותר מכל קייטרינג אחר, הקייטרינג הכשר היקר יותר יכול להיות רק כאשר מדובר בכשרות גבוהה כמו מהדרין, שאז כפי שציינו בתשובה הקודמת, מתבצע תשלום נוסף לגוף הפרטי שמעניק כשרות מהדרין, דרישות הכשרות מהדרין (קראו עוד על קייטרינג מהדרין) כוללות הקפדה מחמירה יותר על הלכות השחיטה ואפילו את הירקות נדרשים לגדל על מצע מיוחד במטרה למנוע חשש תולעים או חרקים. אם כך, קייטרינג בעל כשרות רגילה איננו יקר יותר, אבל כשרות מהדרין בהחלט עשויה ליקר.

האם קייטרינג שהוא כשר יהיה פחות טעים?

בעבר המזון הכשר היה פחות טעים ובעיקר הקינוחים שהתבססו על מרגרינה. היום תעודת כשרות איננה דבר שפוגע בטיב ובאיכות חומרי הגלם ולכן הקייטרינג הכשר טעים באותה המידה של הלא כשר. ככל שעולם הטבעונות מתפתח, גם המזון הכשר שהוא פרווה הולך ונעשה טעים כמו חברו החלבי וכך, ניתן לאכול קייטרינג על האש כשר וליהנות מקינוחים פרווה שלא נופלים בטעמם מהחלביים.

האם קייטרינג בשרי כשר מתאים לאירועים קטנים?

קייטרינג בשרי כשר מתאים לכל אירוע, בין אם מדובר באירוע קטן ובין אם מדובר באירוע גדול. יתרונות האירוע הקטן הוא שניתן לדעת בבירור איזו כשרות נדרשת למרבית האורחים ולהתאים את הקייטרינג לדרישות הכשרות. באירוע גדול קשה יותר לדעת ולכן, אם אין מידע על אורחים ספציפיים שמקפידים על כשרות מהדרין, בדרך כלל יבחר קייטרינג בעל הכשר רבנות רגיל.

האם כל חברות הקייטרינג הכשר מתאימות גם לאירועים קטנים?

תתפלאו לדעת, אבל לא כל חברות הקייטרינג יודעות להכין מזון לאירוע מצומצם. מרבית החברות מתמחות דווקא בכמויות גדולות של מזון. מומלץ לברר עם חברת הקייטרינג האם היא יודעת להיערך לאירוע מצומצם והאם יש לה ניסיון באירועים מסוג זה.


אולי יעניין אותך אוכל מוכן לאירועים