קייטרינג כשר למהדרין במרכז
קייטרינג כשר למהדרין במרכז

קייטרינג לאירוע העסקי המנצח של השנה, אין כמו ערב עובדים טוב ואיכותי. זהו ערב שכולם מחכים לו בכיליון עיניים, והאחראיים על הארגון מתכננים אותו זמן רב מראש. בכל שנה מתקיים אירוע בעל קונספט מסוים. פעם זה ציון 10 שנים לקיום החברה, ופעם זהו טקס לחלוקת פרסים לעובדים המצטיינים. היות שבחברה מצויים עובדים שומרי מסורת וחרדים, דואגים המארגנים להזמין קייטרינג כשר למהדרין במרכז, על מנת שכולם יוכלו להרגיש בנוח.

קייטרינג לאירוע עסקי

קייטרינג כשר למהדרין במרכז מיועד לכל סוגי האירועים העסקיים באשר הם. אלה כמה מבין האירועים החשובים יותר שמקיימות החברות לאורך השנה:

  • ימי עיון –ימי עיון המשותפים לחברות העוסקות בתחומים חופפים, חיוניים עבור כל מי שמעוניין להרחיב את הידע שלו בהיסטוריה, טכנולוגיה או רפואה, מגיע לכנסים על מנת להכיר את החידושים בתחום.
  • הדרכות לעובדים – חברה מקצועית דואגת להכשרת עובדיה, ולכן היא מעבירה להם הדרכות לעתים תכופות. ההדרכות נועדו לשפר את הביצועים של העובדים, לעדכן אותם בפיתוחים ושכלולים הקשורים לחברה ולרענן מעט את השגרה. לעתים הדרכות של עובדים מתקיימות במשך יום שלם, ולכן חשוב להזמין קייטרינג כשר למהדרין במרכז.
  • ערב חברה –לא צריך להרחיב הרבה על ערבי חברה. זו ההזדמנות של המעסיקים להגיד תודה לעובדים שטורחים במשך כל השנה ולפנק אותם במנות קייטרינג איכותיות.
  • אירועי השקה –כאשר חברה יוצאת עם מוצר או שירות חדש, היא מזמינה עובדים ולקוחות כדי להכיר את המוצר/ שירות, עורכת מצגות והרצאות וכמובן, לא שוכחת להגיש לכל המשתתפים מנות קייטרינג איכותיות.
  • ארוחת צהריים גדולה בחברה –ישנן חברות אשר עורכות ארוחות צהריים ארוכות ומפוארות כבונוס לכלל העובדים או לקראת חג הקרב או בא. לשם כך, הן מזמינות מנות קייטרינג שקשה לסרב להן.

גולשים נוספים התעניינו גם בחברת קייטרינג


חלבי או בשרי

אחת השאלות הראשונות ששואלים את עצמם מארגני האירוע העסקי כאשר מזמינים קייטרינג כשר למהדרין במרכז היא האם להזמין קייטרינג בשרי או חלבי. על פי רוב, כאשר מדובר באירועים גדולים הנפרשים על פני יום שלם, מזמינים קייטרינג בשרי. כך כולם יכולים לסעוד את לבם בשפע מנות מפנקות כמו אסאדו, שיפודי פרגית או צ'יקן ספייסי. עם זאת, לעתים בוחרים המארגנים להזמין דווקא קייטרינג חלבי, בין אם מפני שמרבית המשתתפים בכנס צמחוניים או טבעוניים, ובין אם משום שהאירוע מתקיים בשעות הבוקר, כך שקיבתם של המשתתפים עדיין לא התעוררה לטעמו של הבשר. גם במסגרת קייטרינג חלב, ניתן למצוא שפע מנות מפנקות: מגש גבינות קשות, מנות דגים, אנטיפסטי, בורקסים במבחר טעמים או לזניה.

אולי יעניין אותך גם:

קייטרינג בשרי מהדרין

קייטרינג הרב לנדא