קייטרינג לאירועים שעושה את האירוע
קייטרינג לאירועים שעושה את האירוע

אנו אוהבים להשתתף באירועים מיוחדים מסיבות שונות. ראשית, אירועים אלה הם תירוץ טוב לצאת מוקדם מהעבודה או להשתמט מביצוע עבודות בית מסוימות. שנית, אירוע טוב הוא הזדמנות פז לפגוש אנשים מוכרים שלא ראינו זמן רב, או לחלופין להכיר אנשים חדשים. אך אם יש דבר שכולם מסכימים לגביו הוא האוכל באירוע, שהרי בשבילו כולם באים. ולכן, בחירת קייטרינג לאירועים משמעותית ביותר עבור כל שמחה.

קייטרינג לכל סוגי האירועים

קייטרינג לאירועים מתאים למגוון רחב של אירועים משמעותיים בחיים. אלה כמה מבין האירועים שכדאי להזכיר:

  • שבתות של שמחות – השבתות הן ימי המנוחה המופלאים שלנו שבהן אנו ישנים, קוראים ספרים וצוברים כוחות לקראת השבוע החדש. אך השבתות גם הן זמן טוב לערוך אירועים, מכיוון שכולם יכולים להגיע. כאשר מארגנים אירועים לשבתות עבור אנשים שומרי מסורת ודתיים, חשוב לספק להם מקום לינה בערב שבת וכמובן גם מטעמי קייטרינג מיוחדים. ניתן לבחור במנות סטנדרטיות כמו עוף כרעיים בפירורים, קציצות בקלה וסטייק עוף, או לבחור במאכלים מזרחיים ולהזמין מנות דוגמת מפרום או נתחי עוף מקסיקני.
  • קייטרינג חלבי לאירועים של בוקר – כאשר מדובר באירועים המתקיימים בשעות הבוקר, דוגמת ברית מילה או הרמת כוסית בחברה, נוהגים להזמין קייטרינג חלבי, שכן בדיאטה המזרח תיכונית שלנו אנו מתחילים לאכול בשר רק לקראת אחר הצהריים. לפיכך, באירועי הבוקר אפשר לפנק את האורחים במטעמים כמו מגשי גבינות קשות, מגשי דגים לבחירה, פיצות אישיות, מאפים או בלינצ'ס.
  • מנות לקידושים – בבתי הכנסת נערכים קידושים רבים לרגל אירועים מיוחדים כמו חתונה או יארצייט של בן משפחה אהוב. על מנת לספק מאכלים לכולם, מזמינים קייטרינג מיוחד לקידוש של בוקר (ולעתים גם של ערב בהתאם לדרישה). בזכות הקייטרינג אפשר לפנק את המתפללים במנות איכותיות כמו פלטת דגים מעושנים, חמין ואפילו סושי.
  • אירועים בחוץ – לא מוכרחים לקיים אירוע בתוך 4 כותלי האולם. אפשר בהחלט לצאת החוצה ולקיים את השמחה תחת השמים הכחולים. בדיוק לשם כך נוצר קייטרינג על האש המציע מטעמים כמו פלפלים קלויים, פרגיות או חזה עוף.

בוחרים את החברה המקצועית

ראינו שקייטרינג לאירועים הוא גורם משמעותי להצלחת האירוע, ולכן חשוב לבחור את החברה המספקת את הקייטרינג האיכותי ביותר. מומלץ לא לוותר על טעימות, גם כשאין לכם זמן, שכן הטעימות עשויות להיות גורם מכריע בבחירתכם. כמו כן, כדאי לבחור בחברת קייטרינג אמינה, מנוסה ואיכותית שתדע לספק עבורכם את מנות הקייטרינג בזמן.

אולי גם יעניין אותך:

קייטרינג הרב לנדא