קייטרינג הרב לנדא
קייטרינג הרב לנדא

הזמנת קייטרינג למהדרין היא אחת הפעולות הראשונות שאנו צריכים לעשות כאשר אנו מארגנים אירוע משמח (בר מצווה, חתונה, שבת חתן ומה לא). כדי שכל האורחים ייהנו באירוע וייצאו ממנו כשהם שבעים, חשוב לפנות לחברה אשר מספקת מאכלים בכשרות למהדרין, כך שגם המדקדקים בכל מצווה ומצווה ירגישו בנוח לטעום מן המזון המשובח. קייטרינג הרב לנדא נחשב לקייטרינג מהודר ובטוח, ולכן אורחים רבים הבאים מן העדה החרדית ישמחו לדעת שבאירוע שלכם יש מנות מזון הנושאות את תווית הכשרות הזו.

להזמנת קייטרינג של הרב לנדא חייגו עכשיו 077-9967222

מיהו הרב לנדא

הרב משה יהודה ליב לנדא הוא רב בבני ברק ומשמש גם כאב בית דין. הוא עומד בראשו של גוף כשרות מהודר שהקים אביו, הרב יעקב לנדא, וממשיך במסורת של נתינת כשרות למהדרין עבור שומרי המסורת. חברות רבות עובדות עם הכשרות של הרב לנדא, וביניהן חברות משקאות וחברות המספקות מוצרי חלב.

כשר וגם טעים

יש הטוענים כי מזון הכולל תווית של כשרות למהדרין טעים פחות, אך חברה מקצועית המציעה קייטרינג הרב לנדא באה להוכיח אחרת. כי כאשר יש גיוון במנות מיוחדות, השמים הם הגבול. חברת קייטרינג מקצועית מציעה מנות מזון איכותיות ממגוון רחב של קטגוריות:

  • בשר – המנה הבשרית היא עיקר האירוע, ולה מחכים האורחים בכיליון עיניים. מדובר במנות איכותיות המוגשות לאורחים לאחר ריקודים סוערים, כך שמשתתפי האירוע יכולים בהחלט להרגיש את הבטן המקרקרת. מבין המנות השונות, ניתן לבחור בין נתחי חזה עוף, נתחי אסאדו בעשבי תיבול, רוסטביף, שניצל עוף ועוד.
  • דגים –מבין האורחים יש גם כאלה שמעדיפים מנה קלילה יותר, ולכן בוחרים במנות דגי סול, פילה מושט, פילה בקלה, דג סלומון או נסיכת הנילוס.
  • סלטים –סלטים קלילים מתחילים כל ארוחה ומתאימים במיוחד לשומרי המשקל ולאלה שאינם רוצים "להתמלא" יתר על המידה. לרשותם עומדים סלטים איכותיים דוגמת סלט חצילים קלויים, סלט עגבניות סיציליה, סלט ערבי או סלט כרוב סיני.
  • תוספות למנות העיקריות –כאשר מגישים את המנות העיקריות – בשר ודגים כאחד – אי אפשר שלא להזכיר את התוספות המשובחות המגרות את התיאבון – מנות אורז איכותיות מכל הסוגים, תפוחי אדמה פריזיאן, פוטטו צ'יפס, ירקות תאילנדיים, פטריות יער או ארטישוק השדה.
  • ולבסוף הקינוח – בסיום הארוחה יכולים משתתפי האירוע להתענג על קינוחים טעימים כמו גלידות וסופלה.

לסיכום, כאשר אתם מזמינים קייטרינג הרב לנדא, חשוב לברר שלחברת הקייטרינג יש כשרות מתאימה. מומלץ לבקש מנציגי חברת הקייטרינג להראות לכם את תעודת הכשרות, על מנת להיות בטוחים במאת האחוזים.

אולי יעניין אותך גם:

קייטרינג גלאט

אוכל מוכן לאירועים