בשנים האחרונות, הציבור הדתי והחרדי משתמש בסוגי כשרויות רבים לבשרים ועופות. בחירה של כשרות הינה לפי עדות ומנהגים של ציבור זה. אחד הכשרות המוכרת מאוד היא של הרב לנדא. שמו המלא של הרב הינו משה יהודא ליב לנדא, הוא עומד בראש גוף כשרות ומקובל עבור חרדים רבים. רב זה שייך לעיר בני ברק. במאמר זה אנו נברר מהי המערכת הכשרות של הרב לנדא. כמו כן, נסביר מדוע כדאי לבחור בקייטרינג כשר עבור אירועים שונים, חגים ושבתות.

על מערכת הכשרות של הרב לנדא

רב משה יהודא ליב לנדא נולד בשכונה של רמת השרון, ולאחר כשנה משפחתו עברה לעיר בני ברק. הוא למד בפתח תקווה, בישיבת אור ישראל, ועבר ללמוד כמה שנים בישיבה בבני ברק ובלוד. מערכת הכשרות של הרב לנדא, התחילה מאביו. היא נחשבת לאחת מההכשרים הטובים ביותר בציבור הדתי, במיוחד לגבי בשרים ועופות, מסיבות שונות. ראשית, ההכשרה עוברת דרך הרב, הינו מצבע עבודה ידנית על עופות, אחד לאחר השני. שנית, המשגיחים והשוחטים נוהגים ללכת מדי יום למקווה על מנת לבצע שחיטה יותר טהורה. עבודה זו מאוד מדויקת ואוכלוסייה חרדית רבה מחפשים את כשרות של בשר הרב לנדא.

להזמנת קייטרינג הרב לנדא

מדוע כדאי לבחור בקייטרינג כשר?

קייטרינג הינו שירות אשר מעניק אוכל מוכן לאירועים קטנים או גדולים, שבתות וחגים. מעבר לכך, ניתן למצוא אוכל מוכן מיוחד לחג פסח, עם מאכילים המתאימים לכל עדה ומנהג. ניתן לברר מדוע כדאי לבחור בקייטרינג כשר:

  • ראשית, בחירה של קייטרינג כשר מאפשרת לכם לברר איזה כשרות מתאימה עבורכם. כך תוכלו לבדוק אם תעודת הכשרות בתוקף, בהתאם לדרישות המסורת. גם אם מדובר אוכל מוכן בשרי או חלבי, בחירה של קייטרינג כשר, מאפשר לכל אדם להתענג מהמנות אשר אתם מציעים לו בלי חששות.
  • שנית, בחירה של קייטרינג מאפשר לכם לארגן אירועים רבים, באווירה טובה ומשפחתית. בנוסף, המבחר של מנות מגוונות מתאימות לטעם ועקרונות של כל אחד.
  • לסיום, תוכלו לבחור בקייטרינג אשר מתאים בדיוק לתקציב שלכם קיימים חברות רבות המעניקות שירות של אוכל כשר, ניתן להשוות ביניהם, לברר המלצות וחוות דעת, ולבחור את הטוב ביותר עבור אירוע שלכם.

קיימים סוגים שונים של אוכל מוכן כשר אשר ניתן לבחור. הבחירה הכי פופולרית ונפוצה הינה הקייטרינג הבשרי הכולל בשרים, דגים, לחמים, ירקות, סלטים וקינוחים. ניתן לבחור אוכל מוכן זה עבור כל אירוע וכמובן עבור חגים ושבתות. בשנים האחרונות, קייטרינג החלבי התפתח, ויש אפשרות להזמין אוכל כשר חלבי. מדובר במאכלים מבוססים עם מוצרי חלב, לדוגמא, פסטה ברטבים מגוונים, סלטים, פיצות איטלקיות ועוד. בחירה זו טובה לארוחות בוקר מפנקות או לארוחת צהריים קלילה.

לסיום, ניתן לומר שבחירה של קייטרינג כשר ושל בשר הרב לנדא הינה הכי טובה מבחינת רמת כשרות, איכות וטעם המוצר.

אולי יעניין אותך קייטרינג הרב מחפוד