אירועי קיץ הם כיף גדול, אבל יחד איתו מגיע גם החום המעיק. אתה רוצה לעשות את אירוע הקיץ מבלי שהאורחים יסבלו? הפתרון הוא להציב מאווררים שיעשו מספיק רוח. אתה תדאג לכל מה שקשור באירוע ואנחנו נדאג לך לרוח. רוצים עוד רעיונות שימושיים למאווררים? תמצאו אותם בסוף הכתבה.

 


ביום קיץ ישראלי חם, כשהטמפרטורות גבוהות וכל שנה גבוהות מהרגיל, יש לך אירוע ואתה לא רוצה שכל מה שהאורחים יזכרו זה את החום המעיק. השכרת מאווררים זה הפתרון האולטימטיבי לאירוע במקום לא ממוזג כמו טבע, גינה, פארק וחצר. "בטעם שלך" מציעים לך שירות השכרת מאווררים במחיר שווה ונוח לכל כיס.

השכרת מאווררים –למי מתאים?

השכרה כזו מתאימה לכל אחד שרוצה לעשות אירוע, כל אירוע בשטח פתוח או בשטח סגור שאין בו מיזוג אוויר. במזג האוויר הישראלי חם מאד בקיץ וגם לח ומאוורר בהחלט יכול לספק את הסחורה ולתת תחושה קלילה יותר ופחות חמה ולאפשר לכולם להנות מבלי להזיע.

המאווררים להשכרה הם מאווררים תעשייתיים שעומדים על רגל. ניתן להשכיר החל ממאוורר אחד ועד עשרות מאווררים, בהתאם לגודל המקום אותו אתם מבקשים לאוורר. בדרך כלל לוקחים מאוורר תעשייתי גדול שקוטר הרשת שלו הוא כ-70 ס"מ והוא מתאים לכ-10 עד 15 איש והשפעתו מורגשת עד כ 15 מ"ר.

אם יש לכם 100 אורחים רצוי בהתאמה לשכור 8-10 מאווררים. "בטעם שלך" יוכלו לעזור לכם ולייעץ לכם כמה מאווררים כדאי לשכור ואם תצטרכו, יובילו את המאווררים לאירוע וחזרה.


גולשים נוספים התעניינו גם בהשכרת מאווררים


שימושים שאולי לא חשבתם עליהם

מלבד מאווררים לאירועים, יש עוד כמה שימושים למאוורר, אפילו כמה ממש מגניבים שאולי לא חשבתם עליהם:

אפשר להשתמש במאווררים בשביל לדמות משב רוח סוער כמו בסרטים.

כשרוצים להפשיר בשר (או כל דבר קפוא אחר), לוקחים את המאוורר ומכוונים אותו לכיוון הבשר או מה שאתם רוצים שיפשיר ותתפלאו לגלות באיזו מהירות זה קורה.

רוצים להדליק את הפחמים שבמנגל ביעילות, אבל אין לכם חשק לנפנף ולנפנף? קחו מאוורר, הדליקו אותו כהוא מכוון אל הפחמים שזה הרגע הדלקתם במנגל ותוך שניות כל הגחלים דלוקות ואפשר לשים כבר את נתחי הבשר.

נשרף לכם משהו על הכיריים או בתנור וכל המטבח עשן? שימו את המאוורר דולק בחלון המטבח כשהפנים כלפי חוץ, הוא ישאב את העשן מהמטבח ויוציא אותו החוצה.

ורעיון אחרון לקלילים שביניכם שאוהבים להשתעשע. רוצים לשחק קצת בשינוי הקול שלכם? הדליקו את המאוורר ודברו כשאתם מאחורי הגב שלו לתוך הכנפיים המסתובבות. הקול שלהם יהיה מגניב.

מכירים עוד שימושים שלא חשבנו עליהם? מוזמנים לכתוב לנו ונשמח להוסיף אותם לרשימה שלנו ולאפשר לכולם להרוויח עוד רעיון.


אולי יעניין אותך גם קייטרינג לברית מילה