מזל טוב! בשעה טוב נולד לכם ילד, בן- וגם אם זה לא הבן הראשון שלכם אתם בטוח מתרגשים וגם עסוקים בעיקר בתכנון הברית. רק יצא מהבטן וכבר צריך להתכונן לאירוע הראשון שלו והראש שלכם עמוס בכל הסידורים והגוף עוד מתאושש מחדר הלידה… ערכנו רשימה של כמה דברים שחשוב לוודא לפני האירוע:

 


לזכור לוודא עם המוהל

בחירת המוהל נעשית עוד טרם נולד התינוק וכאשר הוא נולד יש לעדכן את המוהל והוא מודיע מתי תעשה הברית בהתאם לתאריך. חשוב לקבל ממנו רשימה מסודרת ומדויקת של כל מה שצריך להביא ליום ברית המילה ולאחר הטקס עצמו לקבל הסבר ממנו של מה שצפוי בימים שלאחר הברית ומה קורה אם חלילה יש צורך בבית חולים או שהמוהל מגיע לביקור- ככל שתדעו יותר תהיו מוכנים יותר וכך רגועים יותר.

אולי יעניין אותך מגשי אירוח לברית

לרכוש את כל הדברים לברית:

אם חשובה לכם המסורת והדת חשוב שתהיה לכם הטלית שלכם, כרית מיוחדת לברית וכמו כן את הבגד המהודר לילד ובגדים להחלפה. אלו הדברים החשובים מעבר לרשימה הבסיסית שתקבלו מהמוהל וחשוב להתארגן עליהם בהקדם ולא לחכות לרגע האפשרי. בהתאם לרצון שלכם ולכוח שלכם אתם יכולים גם לרכוש בגדים מהודרים לכם ולאחים אם יש.

לדאוג להזמין את כולם:

יש הדואגים לעשות הפרדה בין טקס הברית עצמו אליו הם מזמינים רק את בני המשפחה הקרובים וחברים נבחרים שהם כמו משפחה ועושים זאת בבית הכנסת או בבית עם המוהל וסעודה קטנה וסמלית, ורק לאחר מכן כאשר התינוק גדל ומתפתח חוגגים את ברית המילה באולם או בגן אירועים כיאה לאירוע מרגש ומשמח. בין אם אתם מתכוונים להפריד או לעשות אירוע אחד גדול חשוב שתדעו את מי אתם מזמינים ולשים מישהו אחר להיות אחראי על ההזמנות שלא תשכחו מפאת העומס והלחץ בו אתם נמצאים אחרי הלידה.

קייטרינג לברית המלה:

אם אתם חוגגים את הטקס בצורה מצומצמת בבית כדאי שלא תתעסקו בבישולים ותשאירו את הראש פנוי להתעסקות בטקס עצמו ולטיפול בתינוק ולכן כדאי ומומלץ להזמין קייטרינג לברית מילה ולא להתעסק בזה כלל. גם אם אתם לאחר מכן מזמינים אולם או גן אירועים או אליכם הביתה יותר אנשים וכאשר התינוק גדל רוצים לחגוג גם בגדול יותר גם אז ההמלצה היא על הזמנת שירותי קייטרינג לברית מילה ולא להתעסק בכך בעצמכם על מנת שתהיו פנויים לגמרי לחגוג עם המשפחה והחברים את הצטרפות הבן למשפחה.