כשמתכננים אירוע לוקחים בחשבון שירותי קייטרינג. אם האירוע מיועד לאוכלוסייה שומרת כשרות בוודאי תקפידו לבחור קייטרינג כשר. לא משנה אם זה קייטרינג בראשון לציון כשר או בעפולה. תמיד כדאי להכיר את הטיפים שאספנו עבורכם.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר לאורחים שלכם באירוע זה האוכל. על מנת לשמח אותם ואת החך שלהם כדאי שתשקיעו מחשבה ותבחרו בצורה מושכלת אתה קייטרינג שיוגש באירוע. בארץ, אחת הדרישות הפופולאריות ביותר זה קייטרינג כשר. אם בעבר כשר היה שווה ערך לחסר טעם וקינוחי מרגרינה, בימינו כבר אין סיבה לדאגה, הקייטרינג גם אם הוא כשר מספק את הסחורה והאורחים לא ירגישו בכלל שמדובר באוכל כשר.

אין זה משנה אם מדובר באירוע גדול או קטן, קייטרינג כשר איכותי יספק לכם מנות מצוינות לכל כמות אורחים. מנות שתותאמנה בדיוק לטעם שלכם. יחד עם זאת, על מנת שזה יקרה חברת ההפקות "בטעם שלך" ממליצה לשים לב לדברים הבאים:

בחירת סוג הכשרות הנדרש

לפני הכל, יש להחליט על סוג הכשרות הנדרש לכם לאירוע שלכם מבחינת האורחים שהזמנתם, ולפי סוג הכשרות תוכלו לבחור את הספק המתאים. אחד הפתרונות הנפוצים הוא לבחור קייטרינג חלבי שנהוג באירועי שישי וגם במסיבות שמחת בת ואפילו בריתות של בוקר. פתרון קייטרינג חלבי משחרר אתכם מהסתבכות עם רמת הכשרות.

הגשה לשולחנות או בופה?

הבחירה בין הגשה לשולחנות ובין בופה היא החלטה לא פשוטה. צריך להחליט האם האוכל יוגש לשולחנות על ידי צוות מלצרים, או שהאורחים יהיו אלו שייגשו לשולחנות עמוסים כל טוב ויעמיסו לעצמם על הצלחת בעמדות בופה.

כאשר בוחרים בהגשה לשולחנות האורחים נשארים לשבת במקומם והאוכל מגיע אליהם, זה נוח וחשוב כאשר יש לא מעט אורחים מבוגרים, להם קשה יותר לעמוד בתור לאוכל ונוח יותר כשמלצר מגיש להם לצלחת. לחילופין, החיסרון של הגשה לשולחן היא היתרון של הבופה. אם בהגשה לשולחן יש מנה אחת ובחירה מתוך 3 בדרך כלל וללא תוספת, בקייטרינג בופה כל אורח בוחר רק מה שהוא רוצה בצלחת, רק את הכמות שמתאימה לו והוא יכול לחזור ולמלא שוב.

כמו כן, יש לקחת בחשבון שבחסרות קייטרינג מסוימות, יכולים לבקש מכםתוספת מחיר על הגשה, ובמקרים כאלו, הבופה הוא אופציה זולה יותר.

מה שבסוף זוכרים זה הקינוחים

בעבר הקינוחים הכשרים היו ממש לא טעימים, וזה עוד בלשון המעטה, אבל היום גם קינוחים ללא חלב טעימים מאד וממש לא מורגש שהם מאגף הכשרים. היתרון הוא שהם לרוב מתאימים גם לאורחים הצמחוניים שבאים לאירוע שלכם, ואפילו לאורחים הטבעוניים. חברת קייטרינג כשר שמשקיעה בקינוחים משיגה תוצאות מדהימות וטעימות.

האם הקייטרינג נכלל באולם או לא?

כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע שלכם, עליכם לברר האם המקום כולל קייטרינג ואם כן, האם הקייטרינג כשר. יש מקומות שהקייטרינג כלול בהם ויש כאלו שלא ושאתם יכולים לבחור את הקייטרינג שמתאים ומוצא חן בעיניכם.

לא סוגרים לפני שטועמים

לא משנה אם זה קייטרינג בראשון לציון כשר או בעפולה כשר או באילת. מצאתם את זה שנראה לכם? לפני שתסגרו תדרשו להגיע לטעימות ובזמן הטעימות תבחרו את המנות. אין שום סיבה שהבחירה שלכם תהיה בחירה עיוורת רק לפי תפריט. הגיעו לאירוע שבו שירותי הקייטרינג שמצאו חן בעיניכם, בקשו לטעום מהמנות שבתפריט ובו במקום רשמו לעצמכם מה אהבתם ומה פחות. אין לטעימות שום תחליף ואל תוותרו עליהם.

מקווים שעזרנו. שיהיה במזל טוב ורק בשמחות.