חברת קייטרינג מספקת שירות של אוכל מוכן המיועדים לאירועים קטנים וגדולים. ניתן למצוא חברות אלו בכל רחבי הארץ ובסגנונות שונים, לדוגמא, קייטרינג בראשון לציון כשר. יש אפשרות להגיע למקום ולבחור את המנות אשר הנכם רוצים לאכול או לבקש שירות של משלוח עד הבית. ישנן חברות, אשר מעניקות שירות של מלצרים במהלך אירועים, למשל חתונה או בר מצווה. בנוסף, קיימות חברות קייטרינג אשר מאפשרות לבחור שירותים נוספים, כמו בר ממתקים או עמדות אחרות לאירועים. על מנת להבין היטב את נושא זה, אנו נברר אלו סוגי קייטרינג קיימים ומה מחירם.

אילו סוגי קייטרינג קיימים היום

ישנם סוגים רבים ומגוונים של קייטרינג אשר ניתן להבדיל באמצעות המאכילים שונים שהינם מעניקים. מעבר לכך, ניתן למצוא קייטרינג עם תעודות כשרות המיועדות לאוכלוסייה המסורתית ודתית. במידה ומדובר באירוע גדול, מומלץ לבחור קייטרינג כשר, על מנת לספק את כל האורחים.

אם מחפשים קייטרינג, ניתן להסביר היטב את סוגי הקיימים בשוק, על מנת לבחור את המתאים ביותר עבור האירוע או מסיבה. ראשית, יש אפשרות להזמין קייטרינג חלבי הכולל מאכלים חלביים דוגמת לזניה או פלטת גבינות. לאנשים השומרים כשרות, זו אופציה נהדרת מכוון שאין צורך לבדיקות והקפדה כמו עם בשר. קייטרינג חלבי, מתאים יותר לארוחת בוקר מפנקת או לארוחת צהריים קלילה, כלומר לאירועים קטנים.

שנית, ניתן להזמין קייטרינג בשרי אשר מעניק מנות של נתחי בשר, בישולים, תוספות, לחמים, סלטים ועוד. יש אפשרות לבחור בבשרים על האש והגריל אשר ישראלים רבים חובבים. בנוסף, מומלץ לבדוק היטב את סוג הכשרות ותוקף התעודה. קייטרינג בשרי מתאימים לאירועים גדולים אשר מתקיימים בערבים כמו חתונות. ניתן גם להזמין אוכל מוכן לשבת בשרי, בכמויות קטנות, עבור חגים ושבתות.

לסיום, יש אפשרות להזמין קייטרינג עם קונספט מסיום, לפי בקשות של הלקוח. למשל יש אפשרות להזמין קייטרינג ליום הולדת בנושא חיות, כך כל המאכלים יהיו בצורות חיות וכדומה. עם זאת, ניתן לבחור בין מאכלים מסוימים אשר מוצאים בעולם, למשל אוכל סיני, איטלקי, יפני ועוד.

מחיר קייטרינג בראשון לציון כשר

כאשר הנכם בוחרים קייטרינג, התקציב חשוב ומומלץ לבחור קייטרינג לפי נקודה זו. ישנם כמה קריטריונים אשר קובע את המחיר של חברות קייטרינג:

  • ראשית, כמובן שמספר המנות משפיע על המחיר הכללי שתשלמו בסוף. כמו כן, חשוב לבדוק לא רק את הכמות, אלא גם את איכות האוכל.
  • במידה ובחרתם קייטרינג בשרי, חשוב לדעת שבחירת נתחי בקר יעלה לכם יותר מאשר בחירת חלקים של עוף. החלטה זו הינה לפי סוג האירוע ותקציב המיועד לו.
  • לסיום, המחיר של הקייטרינג משפיע לפי סוג ההגשה אשר הקייטרינג מעניק ללקוחות. כלומר, בחירה במלצרים או שירותים מיוחדים עלולים לעלות לכם את התשלום.

לדוגמה: מחירי קייטרינג לברית תלויים בין כמה פרמטרים ולפי התקציב האישי של כל אחד.