השכרת כסאות לאירועים
השכרת כסאות לאירועים

אורחים שמגיעים לאירוע כלשהו תמיד יסרקו את השטח על מנת למצוא כיסא לשבת עליו או להניח עליו את החפצים שלהם. הכיסאות הם ללא ספק אחד המצרכים החשובים ביותר בכל אירוע, הם זמינים תמיד ומאפשרים לאורחים לאכול בנוחות ולנוח מהריקודים. לעיתים האולם או גן האירועים יציע שימוש בכיסאות שהוא מחזיק לטובת אירועים שונים, ולפעמים יהיה עלינו לפנות אל חברת השכרה ולהזמין ממנה כיסאות לאירוע.

השכרת כיסאות לאירועים מצריכה תשומת לב רבה לנושאים שונים שקשורים לאיכות הכיסאות,  הסגנון שלהם, מצב הניקיון שלהם וכמובן מספר הכיסאות שדרושים שלנו באירוע. כל הפרמטרים הללו הינם בעלי חשיבות רבה ויש להקפיד שהם ימולאו במלואם.

לבדוק את תקינות הכיסאות

כאמור מדובר על רהיט שעליו מבוססת ההצלחה או הכישלון של האירוע. ללא כיסאות לא ניתן יהיה להגיש אוכל לשולחנות, כל שכן כאשר מדובר על הגשה של מלצרים. משום כך, קיימת חשיבות רבה לבדיקת תקינותם של הכיסאות:

  • יש לבדוק כל כיסא המוצע לכם ולוודא שהוא לא שבוראו עומד להישבר. כיסאות פלסטיק עמידים מאוד, אך אינם מסוגלים לשאת כל משקל.
  • חשוב לוודא שהכיסאות נקיים. באורחים יגיעו לאירוע לבושים במיטב מחלצותיהם ולא כדאי שהכיסאות שימתינו להם יהיו מלוכלכים. אם הכיסאות כבר פוזרו בשטח אז ניתן לעבור עליהם בעזרת מגבת לחה.
  • הזמנת מספר מסוים של כיסאות הוא פשוט מאוד שכן הם מסודרים בערימות בעלות מספר קבוע של כיסאות.
  • ניתן לבחור בכיסאות מסוגים שונים. שירות השכרת כיסאות לאירועים מציע כיסאות מעץ או פלסטיק מסוגים שונים. כדאי בכל מקרה להתחשב בקהל המוזמנים ולהתאים אליו את סוג הכיסאות. יש לציין שכיסאות עץ עלולים להיות לא נוחים לישיבה.

מתי כדאי לפנות לחברה מקצועית להשכרת כיסאות?

מומלץ שלא להמתין עם השכרת הכיסאות ולהזמין את הכיסאות כמה שבועות לפני האירוע. המתנה לרגע האחרון עלולה להותיר אתכם ללא כיסאות לאירוע. אם מדובר על אירוע שמתקיים בשטח כדאי לברר האם ניתן לשנע את הכיסאות אל מקום האירוע על ידי חברת ההשכרה. חברות שמציעות השכרת כיסאות לאירועים יציעו גם הובלה של הכיסאות לשטח ואיסוף שלהם בתום האירוע שלכם.

פניה אל חברה להשכרת ציוד לאירועים חשוב שתתקיים רק  לאחר שבחנתם את השטח וסקרתם מספר חברות השכרה. בסופו של דבר הכיסאות לא יישארו ריקים וניתן לשער שרבים מן האורחים יהיו מבוגרים שמן הסתם יתקשו לעמוד זמן רב או לרקוד ברחבת הריקודים. תמיד כדאי להזמין כמה כיסאות עודפים למקרה שאחת מהם יינזק או לא יעמוד בעומס.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג הרב מחפוד– כי מגיע לכם הטוב ביותר

קייטרינג כשר למהדרין במרכז