חברת בטעם שלך היא אחת מחברות הקייטרינג המובילות. החברה בעלת ניסיון של שנים רבות וכחברה כזו אנו מציבים לעצמנו סטנדרטים גבוהים.

אחד מהסטנדרטים האלו הם תעודת ההכשר של הרב מחפוד.

הרב מחפוד נולד בשנת 1941 בתימן ועלה לארץ ישראל בגיל 10. לאחר נישואיו התחיל ללמוד הלכות שחיטה וניקור והחל לעבוד אצל הרב לנדאו. לאחר פטירת הרב לנדאו הקים הרב מחפוד את בד"ץ "יורה דעה".(קראו עוד על קייטרינג בד"ץ)

תעודת הכשרות של הרב מחפוד נחשבת לאחת מתעודות הכשרות החשובות והמבוקשות ביותר. חומרי הגלם הרבים בהם משתמשת חברתנו נרכשים בהתאם לרמת הכשרות של הרב מחפוד ונבדקים בקפידה רבה על מנת שנוכל להוציא מתחת לידינו מנות טריות, מגוונות,עשירות ובעיקר טעימות.

 


תעודת הכשרות מעידה על פיקוח הדוק של משגיחי הכשרות.כשרות המזון היא הערובה לאוכל מוקפד וטרי, ואיכות חומרי גלם גבוהה. כל המוצרים המשמשים להכנת המנות איכותיים, טריים ונקיים והם מעניקים לקייטרינג הכשר ברמה גבוהה ביותר שהוא גם יוקרתי וגם איכותי.

עצם העובדה שאנחנו מספקים קייטרינג כשר אינה מפחיתה מהטעמים אותם אנחנו מציעים ללקוחות שלנו. עקב ההתקדמות הטכנולוגית האדירה בשנים האחרונות, לכל רכיב במנה חלבית ניתן להשיג רכיב כשר ועל ידי כך ליצור מאכלים מופלאים שהם גם כשרים. סביר להניח שאם לא תדעו, לא תצליחו להבחין בהבדלים בין המנות השונות. המנות הכשרות הן מנות עשירות, טעימות ומעוצבות באופן מרשים ביותר.

אנחנו כמובן גם לא מתפשרים על הקינוחים. לכל מתכון המורכב מחומרי גלם חלביים ניתן למצוא תחליפי פרווה שאינם נופלים בטעמם ומאפשרים לנו ליצור קינוחים שהם לא פחות טעימים, יפים ומרשימים.

אם אין לכם כוח או זמן מיותר אך אתם עומדים בפני אירוע עסקי או אירוע משפחתי, אין צורך לטרוח שעות רבות במטבח או לכתת רגלים במציאת קייטרינג מתאים. צרו קשר כדי שנוכל לעזור לכם להצליח בהפקת האירוע שלכם כך שיהיה גם טעים וגם מוצלח.


גולשים נוספים התעניינו גם בקייטרינג מהדרין


אנחנו גם נדאג שלא תגיעו עייפים לאירוע שלכם או עם רגליים כואבות לאחר שעות רבות של בישול במטבח. לא משנה אם האירוע נערך בשעות הבוקר, בשעות הצהריים או בשעות הערב. אנחנו נעזור לכם להתאים את הכיבוד לכל סוג אירוע בכל אחת משעות היום.

נשמח גם לערוך עבורכם את השולחנות כדי לחסוך לכם את הטרחה והעבודה המרובה.

קייטרינג הרב מחפוד ניתן לבחור את התפריט המתאים לכם ביותר. מוזמנים להציץ באתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהכיבוד ומעיצוב המנות אותו אנחנו מציעים. אין לנו ספק שכשתתרשמו מהמבחר הגדול בלוטות הרוק שלכם יתחילו לעבוד.

החלק המרכזי והחשוב בכל אירוע הוא הכיבוד המוגש. אם האורחים לא ייהנו וישבעו, אם האוכל לא יוגש בצורה מושכת, אסתטית וצבעונית, הם בוודאי לא יתרשמו מהתקליטן המוכשר, מסידורי הפרחים המרהיבים, או ממוסיקת הרקע.
לעיתים אירועים עלולים להיגרם בצורה צורמת. אם האוכל לא היה חם, טעים או טרי או אם נשפך יין על בגדי האורחים מה שיכול לגרום מפח נפש גדול עבור בעלי האירוע ולהשאיר חותם לא טוב.

לנו אין ספק שאצלנו בקייטרינג הרב מחפוד נצליח לדאוג שהאורחים שלכם ייהנו מאוד באירוע ואפילו יבקשו עוד!