המלצות מפה לאוזן, בעיקר על ידי חברים ומכרים שאנו סומכים עליהם ומעריכים את דעתם- תמיד היו פופולאריות. גם היום בעידן המדיה החברתית שהכל נגיש ברשת- ההמלצות לא נעלמו הן רק שינו את הדרך בה הן מופיעות. היום יש בכל תחום באופן כללי ועל כל שירות או מוצר ספציפי המלצות או דיס המלצות בשפע ואפשר על ידי זה להחליט מה מומלץ יותר ומה מומלץ פחות. נכון, אנחנו עדיין נעזרים בחברים שלנו ובהמלצות שלהם אבל אם נגיד אנחנו הראשונים מכל החרים שמתחתנים ואף אחד לפנינו מהחברה טרם הזמין קייטרינג לחתונה, נצטרך פלטפורמה אחרת לחפש קייטרינג מומלץ לחתונה.

 


קייטרינג מומלץ לחתונה- מה מחפשים?

כאשר אנשים מחפשים קייטרינג או לכל אירוע אחר עוד לפני שהם נכנסים לתפריט ובודקים מה האוכל שאותה חברת קייטרינג מציעה- הם מסתכלים על ההמלצות. אם במדיה החברתית או באתר של החברה יש יותר מדי תגובות שמכפישות את המקום וגם מסבירות ומנמקות למה- כדאי להתרחק. עם זאת- לא ממהרים להחליט ולבחור קייטרינג אם כל האתר המלצות חיוביות שכן באתר ישימו רק המלצות חיוביות וגם בדף העסקי במדיה החברתית. אז איך בכל זאת בוחרים קייטרינג מומלץ לחתונה? שואלים ברשת- ככה מקבלים תגובות כנות ואמיתיות של אנשים שלא קשורים אליכם וכן קושרים אליכם אבל אין להם אינטרס משותף עם חברת הקייטרינג עליה הם ממליצים, דבר המבטיח המלצה אמיתית וכנה.


גולשים נוספים התעניינו גם באוכל מוכן לאירועים


קייטרינג מומלץ לחתונה- לא רק האוכל:

כמובן שהכי חשוב זה מה אותה חברת קייטרינג לחתונה מציעה מבחינת תפריט אבל גם חשוב לקבל המלצות על השירות, על המחיר, על המהירות והיעילות- נתונים שלפעמים שוכחים מהם ויכולים להרוס אירוע שלם גם אם האוכל טעים במיוחד. והרי לא תרצו להתעסק בדברים שכאלה בזמן החתונה שלכם. לכן כאשר אתם מקבלים המלצה בדקו אותה מבחינת כל הפרמטרים ואל תסתפקו בהמלצה שאומרת "טעים"

בסופו של יום, כמו בכל דבר- הכי חשוב זו ההתנסות האישית ואין כמוה. לא משנה כמה המלצות תקבלו (ותקבלו גם המלצות סותרות אז תתכוננו) ולכן אחרי ההמלצות שקיבלתם ואחרי שכבר עשיתם השוואת מחירים ואתם יודעים מה אתם רוצים ומה הכיוון שלכם- תתקשרו לחברות הקייטרינג המומלצות ותתחילו לשאול את כל השאלות ולאחר שהגעתם להחלטה סופית או לשתי חברות סופיות ביניהן אתם מתלבטים- אז הגיע הזמן להגיע לפגישה אישית להכיר את הצוות והכי חשוב- לטעימות! בסופו של דבר המטרה היא שתצאו מרוצים ושבעים וגם תהפכו לממליצים!


אולי יעניין אותך קייטרינג מהדרין