אירועים יכולים להיות משפחתיים, מקצועיים, פרטיים או ציבוריים. כל אחד יודע שתכנון וארגון אירוע אינו תהליך קל ומהיר במיוחד. ישנן חברות אשר עוסקות בארגון אירועים, אך לעתים אנו רוצים לארגן את האירוע לבד. ואכן בשנים האחרונות, נולד טרנד חדש של הכנת אירוע בכוחות עצמי מהתחלה ועד הסוף. מדובר בקונספט שניתן להשכיר מקום סגור או פתוח ומשם לארגן פרט של האירוע. קיימות חברות אשר מעניקות שירות של השכרת ציוד לאירועים בשפלה ובכל רחבי הארץ. אנו נברר איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים אלו, וכיצד בוחרים ציוד זה.

איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים?

כאשר מארגנים אירוע, מומלץ לחשוב על כל הפרטים, קטנים וגדולים, המתאימים לסוג אירוע. ניתן להשכיר ציוד רב עבור מסיבות אלו, ניתן לפרט ולהסביר כל קטגוריה של ציוד להשכרה:

  • ראשית, ניתן לבחור בין מגוון גדול של רהיטים המתאים לסגנון וצבעים של האירוע. תוכלו להשכיר את הפרטים אשר מיועדים בדיוק עבור אופי האירוע.
  • סוג נוסף של ציוד אשר ניתן להשכיר עבור אירועים הינו גנרטורים. גם אם מדובר במסיבה משפחתית ואינטימית או באירוע גדול, הם זקוקים לגיבוי. מומלץ לברר איזה גנרטור מתאים לסוג השטח שבו יתקיים האירוע. מכשיר זה מספק נקודת חשמל במקומות שלא ניתן למצוא.
  • בשנים האחרונות, אירועים באוהלים גדולים נפוצים ופופולריים. ניתן להשכיר אוהלים, בגדלים וסגנונות שונים לכל סוגי אירוע.
  • השכרת ציוד לאירועים בשפלה כוללת גם השכרת של שולחנות, כיסאות, מפות ומפיות. אופציה זו מאפשרת לעצב את האולם, עם ציוד המתאים ביותר עבור אופי המסיבה.
  • כאשר מדובר בהשכרת ציוד לאירועים ציבוריים וגדולים, מומלץ לבחור במחסומים וגדרות שונים. קיימים סוגי של מחסומי שונים, כגון, מחסומים לחץ, גדרות ברזל, מחסומים רגילים ומחסומים על גלגלים. ניתן לברר עם חברות אלו על מנת לבחור את המתאים ביותר עבור האירוע שהנכם מארגנים.
  • ציוד מיוחד לשבת – מארגנים אירוע בשבת? ציוד כמו פלטה ומיחם יעזרו לכם להעביר את השבת בשלום.
  • לסיום, ניתן להשכיר עוד כמה סוגי ציוד כגון: החל מדברים בסיסיים כמו שולחנות או כיסאות ועד לציוד מורכב יותר כמו אמצעי חימום וקירור.

כיצד בוחרים השכרת ציוד לאירועים?

על מנת לבחור נכון את הציוד המתאים לסוג אירוע אשר אתם מארגנים, ניתן לברר במדויק איזה סוג ציוד הנכם נזקקים. מומלץ לערוך רשימה ברורה עם פרטים בסיסים, למשל, מספר השולחנות המדויק שישמש את האורחים שיגיעו. לאחר מכן, חשוב לרשום את הציוד הנדרש עבור האטרקציות שיתקיימו במהלך האירוע. יש לציין שארגון אירוע כולל פרטים קטנים אשר עלולים לשכוח. זה למה מומלץ להתייעץ עם חברת להשכרת ציוד, על מנת לא לשכוח פרט ולאפשר להקים מסיבה בלתי נשכחת.

כעת נותר לבחור בין עיצובים וסגנונות שונות וכמובן לפי תקציב של האירוע. יש אפשרות להשוות בין חברות ולמצוא את הטוב ביותר עבור השכרת ציוד לאירועים בשפלה.