ארגון אירוע הוא איננו דבר פשוט. סביר להניח שאם לא השקעתם את מיטב כספכם בחברה שתפיק את האירוע את האירוע שלכם, הרי שאתם תצטרכו לעשות את העבודה בעצמכם. לדאוג לכל הפרטים הקטנים זו אחריות גדולה. לטעות באחד הדברים הקריטיים ביותר באירוע שלכם תהיה מכה גדולה עבורכם לאורך שנים רבות. אנו מדברים על אוכל מוכן לאירועים כמובן. אין אירוע מוצלח ללא אוכל ומכיוון שמרבית האנשים שמגיעים היום לאירועים מקווים לכל הפחות ליהנות מהאוכל באירוע, הרי שלמרכיב זה באירוע שלכם יש חשיבות מכרעת להצלחת האירוע.

2 סוגי הקייטרינג שניתן להזמין ומה כדאי?

אוכל מוכן לאירועים מתחלק בדרך כלל לשני סוגים: האחד הוא אוכל מוכן שמגיע בקונטיינרים וקופסאות, המוצגים על שולחנות וברים באזור הכניסה לגן/אולם האירועים בדרך כלל וכך אנשים יכולים לקחת צלחת ולמזוג לעצמם בשירות עצמי, או קייטרינג הכולל שירותי מלצרות שבו יש מלצרים שמגישים לכם מנות לשולחן לפי בחירה. האפשרות הראשונה היא הזולה יותר מבין השניים ולכן רבים המעוניינים לחסוך מעט בעלויות מעדיפים אפשרות זו. באירועים גדולים יותר או יוקרתיים יותר נהוג לשכור את שירותי הקייטרינג עם המלצרים למען הסדר הטוב ונוחות האורחים.

כיצד נבחר את התפריט שלנו?

בחירת התפריט איננה משימה פשוטה גם כן, אולם אם תתחשבו בקהל היעד שלכם המשימה יכולה להפוך לפשוטה הרבה יותר. אפיינו את הקהל באירוע שלכם? האם יש ילדים? האם יותר גברים או נשים? האם יש צמחוניים בקהל? (סביר להניח שיהיו לפחות כמה כאלה), האם הקהל שלכם הוא ממוצא עדתי דומה? כל אלה יעזרו לכם לבחור את סוג האוכל המתאים ביותר לאירוע שלכם. אם תדאגו לכך שהאוכל יהיה טעים לאורחים שלכם, כך תבטיחו את הצלחת האירוע שלכם.

כיצד נבחר את חברת הקייטרינג לאירוע?

  • וותק – האם מדובר בחברה חדשה? האם אנשי הצוות ובראשם השף שמכין את האוכל וותיק מספיק בתחום ומבין את הצרכים שלכם וסוג האוכל שלכם?
  • חומרי גלם טריים – יש לוודא כי החברה עושה שימוש בחומרי גלם טריים עבור האוכל. לשם כך ניתן בהחלט לבצע טעימות באזור בו יושבת חברת הקייטרינג ומאפשרת לאנשים לבצע טעימות לבחירת המנות לאירועים. כמו כן כדאי לשים לב האם החברה מלאה בהזמנות ואירועים כיוון שאם כן הרי שחומרי הגלם מתחלפים לעתים קרובות.
  • תפריט מגוון – האם התפריט מגוון או מוגבל ל-10-12 סוגי מאכלים בלבד?
  • כשרות – האם לחברת הקייטרינג יש כשרות? הרי שכשרות זהו מדד לאיכות בכל רחבי העולם.

 

לסיכום; בחירת חברת קייטרינג שתספק אוכל מוכן לאירועים בכל סדר גודל צריכה להיות חברה מקצועית, שנמצאת באזור בו הולך להתקיים האירוע ויכולה לספק לכם את האוכל בכמות וברמה הנדרשת. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנות.

אולי יעניין אותך:

השכרת כלי אוכל לאירועים

אוכל לאירועים