"המטבח היהודי" התפתח במסורת היהודית לאורך כל השנים בהם חיו בגולה.

גורמים רבים השפיעו במהלך השנים על "המטבח היהודי". גורמים כגון: המיקום הגאוגרפי והאקלים באותו אזור, חומרי הגלם המקומיים, מאכלים מקומיים, סגנונות בישול מקומיים, מצבם הכלכלי של היהודים והיחס שקיבלו באותו אזור בו הם חיו. אך הגורם הכי חשוב שעיצב את "המטבח היהודי" היא היהדות עצמה וחוקי הכשרות אשר חלים עליה והובילו לבידולו של "המטבח היהודי" מהמטבח הלא יהודי. האיסור על הדלקת אש בשבת, עקב חילול השבת הביאו למגוון מאכלים כדוגמת ג'חנון וחמין מאחר ולהם נדרש בישול ואפייה איטיים.הם נחשבים כפופולריים ומזוהים עם יום השבת. גורמים נוספים וחשובים שהשפיעו אל אופיו של המטבח היהודי הם גם דיני הכשרות החלים על העם היהודי וחגי ומועדי ישראל. (עוד על אוכל מוכן לשבת)

סוגי מטבחים שונים

לעיתים ניתן לראות שוני רב במאכלים ומנהגים בין קהילה לקהילה וניתן לחלק את המטבח היהודי לפי: "מטבח אשכנזי יהודי" או "המטבח הצפון אפריקני יהודי"וכו'.

אימוץ התרבות הקולינרית של הגויים במקומות בהם חיו היהודים תחת מגבלות הכשרות ומגבלות הדת היהודית. השפיעו גם כן והביאו לחדירה של מאכלים מקומיים למטבח היהודי. לעיתים טועים ומחשיבים מאכל, כמאכל יהודי על אף שהוא לא ייחודי למטבח היהודי אלא בהשפעה של המטבח המקומי. לדוגמא הבורקס הטורקי, הקובה העירקית, הקוסקוס הצפון אפריקאי – כל אלו מאכלים שאומצו על ידי הקהילות היהודיות באותם מקומות בהם חיו היהודים אך הם עברו שינויים כדי להתאימם למטבח היהודי.

תעודת כשרות למהדרין היא בדרגת הכשרות הגבוהה ביותר בכל הנוגע לטיפול במוצרי החלב, מוצרי הבשר והטיפול בתוצרת החקלאית עד הגעתם אל הצלחת.

כשאתם מזמינים קייטרינג מהדרין אתם יכולים להיות שקטים ורגועים כי הוא יענה גם על דרישות המגזר החילוני ובוודאי גם על דרישות המגזר הדתי.

קייטרינג מהדרין מציע מגוון רחב של סוגי מטבחים ותפריטים אשר לא חייבים להיות בהכרח מהמטבח היהודי.בהחלט ניתן למצוא את כל המנות האהובות על המטבח הישראלי.

האירוע שלכם קרב ובא? אם אתם רוצים לתכנן את האירוע שלכם בצורה מוצלחת, וחשוב לכם לוודא שאתם עושים הכול בכדי להגיש לאורחים שלכם אוכל יוצא מן הכלל הפתרון הוא קייטרינג מהדרין.

כאשר אתם נערכים לאירוע ושוקדים על תכנונו חשוב מאוד לקחת את הזמן לתת את הדעת על טובתם וטעמם של האורחים שלכם, על מנת שיוכלו לאכול בנוח את האוכל המוגש להם.

אם יש לכם רעיונות מיוחדים או שאלות הנוגעות לפן הקולינרי של האירוע אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ וליווי מלאים לאורך כל התהליך. כך תוכלו להשקיט את הלבטים שלכם ולהיות סמוכים ובטוחים שהאירוע שלכם יהיה הרבה יותר מיוחד.

מעוניינים למצוא חברת קייטרינג מהדרין אשר יוכל להפוך את האירוע שלכם להרבה יותר מוצלח וכזה אשר יקבל לא מעט מחמאות? חברת בטעם שלך מציעה לכם אופציה מנצחת של אוכל שהוא גם כשר וגם מאוד טעים.