חתונה בשטח היא כבר מזמן לא רק טרנד של פעם ב כשמישהו מחליט להתחתן בשטח אלא ממש טרנד שסחף לא מעט אנשים שמחליטים שבמקום לסגור את עצמם בתוך אולם סגור או שלם לא מעט כסף לגן אירועים או חצר אירועים- הם יעבירו את הכל החוצה ויחגגו בשטח. נכון, יש לא מעט דברים שצריך לארגן גם בשטח אבל זה עדיין יותר משתלם כלכלית ומסתבר שזה גם יותר כיף לחלק מהאנשים. וכאשר מארגנים חתונה בשטח זה ממש לא אומר שיורדים דברים מהרשימה כי עדיין צריך לבחור מוסיקה שתנגן בשטח – אם זה תקליטן שיכול או מוסיקה שאתם תקליטו ותשמיעו בשטח ואז צריך הגברה מתאימה, צריך בגדים מתאימים, קייטרינג לחתונה בשטח ועוד לא מעט דברים…

 


רגע לפני שאתם בוחרים קייטרינג לחתונה בשטח

רגע לפני שאתם מזמינים את קייטרינג לחתונה בשטח חשוב שתבדקו שכל הדברים האחרים סגורים. קודם כל מקום שנוח להגיע אליו ושבחושך אנשים לא ימצאו את עצמם נוסעים בכל מיני דרכי עפר מסוכנות ולא ברורות. דאי שתהיה חניה ליד רצוי עם אדם אחראי שמסדר את החניות ושומר על המכוניות בזמן האירוע.

דבר נוסף זה לדאוג לדרך נגישה מהחניה אל מקום האירוע ושהמקום בשטח יהיה מקום נוח לריקוד ולאכילה ויהיה בו את כל הציוד הנדרש. חשוב לזכור שיש צורך במגברים ובגנרטורים ואם אתם עושים את החתונה בשטח מתוך כיף ופחות מתוך חיסכון אז כדאי כבר לשכור שירותים של חברת הפקה שתעשה את הכל עבורכם ותטפל בכל הדברים הקטנים לפני האירוע ובמהל האירוע ואתם לא תצטרכו להתעסק בזה כלל.

קייטרינג לחתונה בשטח- אל תתפשרו על חברת הקייטרינג שתבחרו:

יש צורך בחברה המספקת שירותי קייטרינג לחתונה בשטח ולה ניסיון רב בתחום ויכולת הפקת אירוע שכזה. על חברת הקייטרינג לדעת כיצד להתנהל בשטח- מה להביא לאירוע ואיך לשנע את הדברים בצורה הטובה ביותר. עליהם לדעת כמה אנשי צוות צריך, אילו כבלים וגנרטורים הם יצטרכו ולהכין את עצמם לכל מצב בשטח.

הפקת חתונה בשטח דורשת הכרות מעמיקה עם התחום, בדיקת המיקום מראש, הכנת תפריט המתאים לחתונה בשטח, והפקה שונה מאירוע במקום סגור. יש להביא אנשי צוות בהתאם, לדאוג לעמדות קירור ולעמדות חימום וכמובן לוודא שהאוכל לא מתבזבז וגם לא מתלכלך מה שיכול בקלות לקרות בחושך.

ההמלצה היא לבחור בחברת קייטרינג המתמחה בהפקות אירועים בשטח בכלל ובשירותי קייטרינג לחתונה בשטח בפרט.


להזמנת השכרת שולחנות וכסאות