משפחות אשר מתכננות לקיים אירוע משפחתי או לחילופין אירוע עסקי בביתם או בגינה שלהם, זקוקים לסיוע באספקת כלים עבור הארוחה. ברוב המקרים אין משפחות אשר ברשותן כמות גדולה של כלים אשר תספיק עבור כל האורחים.

קיימים מארחים אשר מעוניינים להגיש את המאכלים המובחרים על כלים חד פעמיים איכותיים ויפים, אך המגמה הכללית היא להגיש את המזון על כלים רב פעמיים בעלי נראות יפהפייה, אשר מוסיפים  רבות לעיצובו של האירוע ולתחושה הביתית אשר תשרור בו.


 


השכרת כלים לאירועים

תפיסת העולם של הקייטרינג בטעם שלך היא להעניק ללקוחות את מלוא המעטפת הנדרשת כדי לקיים אירועים. בדרך זו הם מורידים מהם את הנטל ומאפשרים להם להתרכז בנושא תכנון מהלך האירוע ובנושאים נוספים אשר קשורים במסיבה.

לאור השמחה הגדולה אפשר לבצע הזמנה להשכרת כלים לאירועים. כלי האוכלקיימים בדגמים יפהפיים, לבנים או בגוונים מרשימים אחרים, אשר מתאימים לכל חגיגה. בהתאם לכמות המנות ולסגנון ההגשה בוחרים את כמות כלי האוכל הנחוצים. לדוגמה מגשי אירוח עבור דוכני המזון אשר יוצבו בפתח הגינה, סלטיות להגשת מיני הסלטים המגוונים, מרקיות עבור המרק החם, צלחות עבור המנה הראשונה, עבור מנת הביניים וצלחות גדולות יותר עבור המנה העיקרית. קערות מרובעות, עגולות או אובליות להנחת כמות של סוגי מזון שונים במרכז השולחן, קראף עבור שתייה לאורחים, כוסות לשתייה רגילה, כוסות לשתייה חמה וכוסות גבוהות ליין ולשוטים. סלסלות ייחודיות אשר מיועדות להנחת לחמניות טריות וצלוחיות לקינוחים. הסכו"ם הוא בדרך כלל מוכסף, איכותי ונוח מאד לשימוש.


קראו עוד על מה כלול בשירותי קייטרינג?


עיצובם של השולחנות באירוע

נראותו של המקום אשר נבחר לאירוע הוא חשוב ביותר, כדי לעצב אותו בהתאם לקונספט או לסוג החגיגה, מציעים צוותי הניהול של בטעם שלך ללקוחות להשכיר גם מפות ומפיות בד. ציוד זה קיים בשלל צבעים ולכן אפשר ליצור עיצוב יפהפה על פי טעמם של בעלי השמחה בשילוב מנצח,כמו לדוגמה מפות סגולות ומפיות לבנות, מפות לבנות ומפיות אדומות וכו'.

קיימת אפשרות לשכור גם כיסויים לכיסאות, דבר אשר מוסיף יופי רב לכל מרחב האירוע. הכיסויים קיימים בשלל גוונים ובדרך כלל יוצרים התאמה בין צבעיהם לצבעי המפה והמפיות בכל שולחן כדי ליצור שלמות עיצובית.

השכרת ציוד נלווה להצלחת האירוע

בהתאם לסוג האירוע, לעונת השנה ולצורך, אפשר להשכיר גם ציוד נלווה כמו מקפיאים, מקררים, מיחמים, פטריות חימום, מאווררים, אוהלים ועוד.

האפשרות להשכרת כלים לאירועים וציוד נוסף פותרת בעיה מהותית ביותר עבור מארגני האירוע והם מרוצים מהעובדה שיקבלו כלים וציוד איכותי, אשר גם הם וגם האורחים ייהנו ממנו.


להזמנת שולחנות להשכרה לחצו כאן:

השכרת שולחנות וכסאות לאירועים