מתכננים אירוע שהוא לא באולם או גן אירועים? שוקלים אירוע ביער או בחוף הים ואולי בחצר הפרטית? מלבד קייטרינג ותוכנית אמנותית צריך גם לדאוג לריהוט להושבה וארוחה נוחה. הפתרון הטוב ביותר הוא השכרת הציוד הנדרש

 


כל תכנון של אירוע מצריך חשיבה מעמיקה על כל הפרטים ובכללם גם על הושבה נוחה של המוזמנים לאירוע, כזו שתתאים למקום ותלווה את האורחים מתחילתו של האירוע ועד סופו.

בכדי ליצור אירוע כייפי ונעים יש צורך לעצב ולהתאים אותו לסביבה ולאורחים על ידי הצבת ריהוט נוח ומתאים. ריהוט נוח ומתאים זה אומר שולחנות וכסאות נוחים ובכמות מספקת. מעבר לנוחות כדאי לקחת בחשבון גם את המראה והעיצוב הסופי של מתחם האירוע שהריהוט הוא חלק ממנו.

לרכוש או לשכור?

אחרי שברור לנו שאנחנו זקוקים לריהוט לאירוע נשארת שאלת הקנייה או השכרה. אם אתם נוהגים לארח הרבה והרבה אנשים, אם החגים תמיד אצלכם ולא פחות חשוב, אם יש לכם מקום אחסון, אז קניית ריהוט לאירוח יכול להיות הפתרון, אבל אם מדובר באירוע רב משתתפים שזה אומר יותר מ-50  איש, אז ההוצאה הכספית לרכישת ריהוט היא לא קטנה וגם שאלת המקום לאחסון הופכת למשמעותית, בוודאי אם אחר כך לא ממש יהיה לכם מה לעשות עם הריהוט הרב.

בדיוק בכדי לפתור את הבעיה של מקום אחסון והוצאה כלכלית התפתחו שירותי השכרת שולחנות וכסאות כמו שמציעה גם חברת "בטעם שלך". שירות זה הפך פופולרי מאד בקרב אנשים פרטיים ואף בקרב מעצבי אירועים או מארגני כנסים, ערבי גיבוש בחברות השונות, אזכרות, ארוחות חג רבות משתתפים ועוד.

יתרונות השכרה של שולחנות וכסאות

אחד יתרונותיו העיקריים של שירות השכרת הריהוטזה מגוון האפשרויות הרחב שהוא נותן למתכנני האירוע ולמעצבים אם יש. אפשר לבחור מתוך מבחר קיים של סוגים שונים של ריהוט ובכללם שולחנות וכסאות ועל ידי כך, להגיע לעיצוב יפה ולתוצאה אותה ביקשתם לקבל.

יתרון נוסף בהשכרת ריהוט לאירוע זה כל נושא הלוגיסטיקה. החל מפתרון קל לבעיית אחסון ציוד ועד לנוחות של האספקה ואף הסידור במקום האירוע. חברת ההשכרה היא שמאחסנת את הריהוט, היא אשר מובילה אותו למקום האירוע והנטל יורד ממארגני האירוע ומפנה אותם לדברים אחרים.

גם נושא החסכון הכלכלי שמאפשרת השכרת הריהוט הוא יתרון, זו אמנם הוצאה כלכלית שצריך לקחת בחשבון, אבל משתלמת ולא פעם זולה יותר למרות שבמחשבה ראשונה זה לא נראה ככה.

אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב והצלחתם להשתכנע אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבל ייעוץ ועזרה מקצועיים כפי שיעידו עשרות לקוחות מרוצים.


אולי יעניין אותך גן אירועים במרכז הארץ