ברית הוא אחד האירועים המרגשים ביותר אבל גם אחד האירועים אליו צריך להתכונן הכי מהר מתוך כל האירועים בחיינו. רק נולד התינוק ויש לנו שמונה ימים בקושי לארגן את כל מה שצריך בשביל טקס הברית ולהגיע להחלטה אם מעוניינים לערוך טקס קטן אינטימי ופרטי של המשפחה בלבד ולאחר כמה שבועות את האירוע הגדול או לאחד ביניהם וכבר לאחר שמונה ימים להפיק אירוע ברית.

 


במידה והחלטתם ללכת על אירוע קטן ואינטימי הראש שלכם בטח עסוק בכל כך הרבה דברים שקשורים לברית ולכן הפיתרון הטוב ביותר עבור הקייטרינג הוא מגשי אירוח לברית.

מגשי אירוח לברית- מורידים מכם את כאב הראש:

שמונה ימים זה ממש לא הרבה זמן לארגן אירוע ועוד כזה אירוע חשוב. לתאם עם המוהל, להחליט מי מקרובי המשפחה מגיע ומי יהיה הסנדק, אם לעשות את הטקס של ברית המילה בבית הכנסת או בבית, לדאוג למניין…ואת כל זה כשהתינוק עוד לא בן כמה ימים, עדיין עובר קטן רק פיסית מחוץ לרחם והאם עוד מתאוששת מהלידה פיסית ורגשית. לא קל בכלל!


גולשים נוספים התעניינו גם קייטרינג לברית


במקום לבשל ולאפות בכדי לארח את האורחים שמגיעים לטקס לשמוח בשמחתכם- גם אם מדובר בכמות קטנה יחסית של אנשים-מומלץ להזמין מגשי אירוח לברית. חברת קייטרינג או אפילו אופה פרטית שמתמחה במגשי אירוח תדע בדיוק כמה מגשי אירוח לברית צריך ותוכל להציע לכם את המגוון המתאים לאירוע מבחינת מאפים, פירות, ירקות וכל מה שעוד תרצו. לרוב מדובר על קייטרינג חלבי או פרווה כזה שקל לסדר בצורה מרהיבה על מגשי אירוח , להגיש ולאחר מכן לשמור במקרר לימים שלאחר הברית בכדי שלא תצטרכו להתעסק בהכנה של אוכל ובבישולים גם לאחר הטקס של ברית המילה.

מגשי אירוח לברית- מרימים את האירוע:

גם אם בסופו של דבר החלטתם על טקס מצומצם רק עם בני המשפחה הקרובים ביותר, עדיין תוכלו לדאוג לאירוח מרשים ולמגשי אירוח שירימו את האירוע ויהיו טעימים, מספקים, יפים וגם יראו טוב בתמונות! מגשי אירוח מגיעים מעוצבים ומסודרים ואפשר לרכוש כמה מהם ופשוט להגיש באירוע עצמו בעצמכם לסדר על השולחן, ליהנות מצורת ההגשה, לאכול ולשבוע ולאחר מכן לניילן ולשים במקרר ולהמשיך ליהנות מהאוכל גם לאחר האירוע עצמו. כיום ההגשה היא פשוטה בכלים מתכלים או כלים רב פעמיים להגשה שאפשר לאחר מכן להחזיר לחברת הקייטרינג וישנה אפשרות של כלים חד פעמיים מהודרים שלא יורידו מהמראה המרשים ומהרמה של האירוע.


אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים

התגובות סגורות.