קייטרינג מקצועי אשר מנוהל על ידי שף בעל רזומה עשיר, מסוגל להתאים את התפריט לכל סוגי הקהלים.

במדינה מעורבת כמו ישראל שיש בה תרבות של הרבה מאד עדות אשר לכל אחת מהן יש את המנהגים שלה בכל הקשור לטקס ברית המילה, חשוב למצוא גשר שיחבר בין כל הקצוות וליצור תפריט הכולל מעט מהמאכלים הייחודיים של כל עדה.



קייטרינג המציע מאכלים חובקי עולם

כשמדובר בברית מילה אין זמן רב להתארגן ולכן השף מתאם את התפריט עם הורי התינוק. הוא שומע מהם המאכלים שנראים להם הנכונים ביותר להגשה במהלך האירוע, שמתקיים בדרך כלל בשעות הצהרים.

בהתאם למידע זה מציע השף להגיש באירוע כמה וכמה מאכלים המאפיינים את ארצות המוצא של המוזמנים שאמורים להגיע לאירוע ואלו מטעמים חשובים בקייטרינג לברית.

התארגנות לאירוע ברית המילה

נציגי חברת הקייטרינג מעבירים כמה שעות לפני האירוע את כל הציוד לגינה או לבית בו יערך הטקס המרגש. הם יסדרו את כל השולחנות הארוכים והעגולים, הכיסאות יוצמדו וישאירו די מקום למעבר נוח. כלי אוכל יונחו על השולחן בסדר מופתי, צלחות, כוסות, סכו"ם, קערות לסלט וכו'. במרכז השולחן יונחו אגרטלים עם פרחים ואקססוריז אחרים, כדי ליצור אוירה אינטימית ועם זאת עיצובית.

סידור המזון במגשי האירוח

לקראת השעה שנקבעה לברית המילה, מגיעים השף ועובדיו עם כל המטעמים שהוכנו מראש בהתאם לתפריט שעליו הוחלט. הם מפזרים את המזון על מגשי אירוח לברית ויוצרים מגשים צבעוניים ואסתטיים שנעים מאד להביט בהם. אם יש מאכלים חמימים הם מונחים בתוך מגשים ייחודיים אשר מונחים על פתיליות וכך הם דואגים שסוגים מסוימים של מזון יהיו תמיד חמימים כמו מרקים, בשרים, אורז, תפוחי אדמה, ירקות מבושלים ועוד.

מלצרים בעלי תודעת שירות גבוהה

הקייטרינג מקפיד על העסקת מלצרים בעלי תודעת שירות גבוהה, אשר מעניקים יחס אישי ומטפלים בכל בעיה שנראית במקום. הם מגישים מזון, מציעים שתיה חריפה, בירה או משקאות מוגזים ועוד.

ניהול אירוע ברית המילה

מנהל האירוע מתאם את הגשת המזון כך שיוגשו מנות פתיחה לפני עריכת ברית המילה ולאחר הטקס יוצעו לקהל המנות העיקריות אשר הוכנו מחומרי גלם איכותיים בלבד, ירקות טריים בשר ודגים טריים וכשרים. צוות הטבחים במטבח מקפיד על ניקיון ועל היגיינה קפדנית למען בריאותם של האורחים שהגיעו לברית המילה.

איסוף הציוד בסיום האירוע

צוות ההקמה והפירוק מתורגל היטב באיסוף הציוד. כל פריט מועבר למיקום שלו, בקופסאות או בארגזים הרלוונטיים, השולחנות, הכיסאות וכל שאר הפריטים מועברים באופן מסודר למשאית.

כל שקיות הזבל מועברות לאשפה כך שהשטח נותר נקי ומסודר, כמו שהיה בבוקר לפני תחילת האירוע.