מי שמתכנן אירוע קטן, זקוק בדרך כלל לשירותי קייטרינג בשרי או חלבי, בהתאם לסוג האירוע. יש כמה דרכים לחפש קייטרינג איכותי כדי שכל האורחים ייהנו מהמטעמים.

הנושא הגסטרונומי הוא אחד המדדים המרכזיים להצלחת הערב או להכרעה שהאירוע לא היה מוצלח ולכן זהו נושא רגיש וחשוב ביותר.

 

בחירת שירותי קייטרינג מושלמים ברמה קולינרית גבוהה

אחת הדרכים המועדפות היא לקבל המלצות על חברות קייטרינג בטיב מעולה מבני משפחה או מחברים שערכו לאחרונה אירועים והיו מרוצים ממנה.

יש לבדוק כמה פרמטרים שהם אקוטיים:

  • איכות המזון.
  • מגוון רחב של מאכלים אשר מתאים לכל המוזמנים.
  • שירות אדיב ומקצועי.
  • עמידה בלוחות הזמנים.
  • השכרת ציוד וביצוע כל הלוגיסטיקה הן לפני האירוע והן בסיומו.

בדיקה באתרי האינטרנט של חוות דעת על קייטרינג

הלקוחות נוהגים לרשום חוות דעת חיוביות או דיס המלצות, על חברות קייטרינג שהכינו עבורם מזון לאירועים. חשוב מאד לקרוא את כל המידע כדי לבחור חברת קייטרינג מעולה שיש עליה חוות דעת חיוביות באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.

הכנת תפריט לאירוע קטן

כדי למצוא את התפריט המתאים ביותר לאירוע קטן, כדאי להתייעץ עם השף, לעדכן אותו כמה מוזמנים אמורים להגיע, הגילאים שלהם, אם יהיו גם ילדים ועד כמה שידוע למארחים, מהן ההעדפות הקולינריות של המשתתפים.

השף שהוא מנוסה מאד בתחום האירועים הקטנים, ימליץ על היצע של מטעמים מגוונים אשר בדרך כלל זוכים להצלחה, כיוון שהם מותאמים לכל סוגי הקהלים. אם מדובר על ארוחה בשרית יוגשו כמה סוגי בשרים, עוף ופרגיות באופציות שונות של עשייה וטעמים, כמה תוספות מסקרנות של תפוחי אדמה, אורז וירקות מבושלים.הלקוח יוכל לבחור מהו הדג המועדף עליו לאירוע כמו לדוגמה סלמון, סול, דניס, מושט ועוד (עוד בתפריט לחצו כאן)

בתחום הסלטים מכינים בדרך כלל היצע גדול של סלטים המשלבים סוגים שונים של ירקות טריים עם עשבי תיבול ריחניים, תוספות מפתיעות כמו בוטנים מסוכרים, שבבי בטטה, גרעיני דלעת ועוד.

המטרה היא למצוא מטעמים שיהיו אהובים על הקהל, כך שכל אורח יוכל ליהנות ממאכלים שונים.

צוות הקייטרינג דואג גם למאכלים שיתאימו לצמחונים, לטבעונים ולאורחים שאינם אוכלים גלוטן. גם הם ימצאו כמה וכמה אופציות טעימות ומרעננות.

קינוחים מדהימים לקראת סוף האירוע

צוות הקונדיטורים מכין קינוחי כוסות מפתיעים הן לאירועים בשרים שהם פרווה והן לאירועים חלביים. כמו לדוגמהפירות חתוכים ושלל קרמים במרקמים מפתיעים, סופלה שוקולד, גלידות ועוד. 

הבחירה המוצלחת של חברת הקייטרינג

בכל שלבי ההתנהלות מול חברת הקייטרינג, החל בשלב התכנון ודרך כל שלבי התיאום אפשר לראות עד כמה מדובר בחברה רצינית המקפידה על ההיערכות שלה,הן בנושא העברת הציוד הנדרש לפני האירוע והן בהגשת אוכל משובח לאורכה של כל המסיבה.


אולי יעניין אותך מגשי אירוח לברית