קייטרינג בשרי מהדרין
קייטרינג בשרי מהדרין

ישראל התברכה בשמחות רבות המתקיימות בכל עת. לעתים מדובר בשמחות כלליות כמו חתונות או ערבי אירוסין, ולעתים מדובר באירועים הייחודיים כל כך למסורת היהודית כמו בר מצווה, בת מצווה או מסיבת ברית מילה. על כל פנים, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם במהלך האירוע הוא שיהיה די אוכל לכולם ושהאוכל הזה יהיה גם נגיש עבורם. כשם שהצמחוניים והטבעוניים מקפידים להימנע מאכילת בשר, כן שומרי המסורת מקפידים על אכילת מזונות כשרים למהדרין. וכאן קייטרינג בשרי למהדרין נכנס לתמונה.

מתי כדאי להזמין קייטרינג בשרי מהדרין

קייטרינג בשרי למהדרין מתאים למגוון רחב של אירועים, ובעיקר אירועים המתקיימים בשעות הערב. בישראל החמה לא נוהגים לאכול בשר בשעות הבוקר, כך שאם אתם מקיימים ברית מילה לרך הנולד בסביבות השעה 11:00 בבוקר, סביר להניח שלא כדאי להפתיע את האורחים במנות בשריות. עם זאת, מרבית האירועים מתקיימים בשעות הערב, ועבורם כדאי להזמין מנות עיקריות משובחות:

  • חתונות – החתונה היא אירוע גדול ומרגש, ולכן מגיע לה מקום של כבוד בקרב שלל האירועים שמקיימים בעלי השמחה. לחתונה יפהפייה ומרגשת יתאימו מנות בשר איכותיות כמו שטרודל בשרי, פילה מושט אפוי, מוסקה, עוף כרעיים, פרגית או סטייק עוף.
  • מסיבות בר מצווה/ בת מצווה– מסיבות של צעירים מתקיימות בדרך כלל בשעות הערב. לאחר הריקודים, דברי החוגג או החוגגת המרגשים ודמעות רבות של שמחה מגיע הרגע להקשיב לבטן המקרקרת ולפנות לשולחן האוכל. שם מחכות לאורחים מנות איכותיות הכוללות טורטיות, בורקס תפוחי אדמה, מנות צ'יפס שהילדים אוהבים במיוחד, בקר ברוטב פטריות או נסיכת הנילוס.
  • קידושים–לא אחת נוהגים לערוך קידושים לזכר קרוב משפחה שנפטר או לקראת שמחה ההולכת וקרבה כמו בר מצווה או שבת חתן. במקרים אלה יש צורך להכין מטעמים למגוון רחב של אורחים והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להזמין קייטרינג עםמטעמים כמו הרינג, חמין בשרי אוקיגל מתוק.
  • הרמת כוסית –הרמת כוסית היא אירוע חשוב בקרב חברות רבות. לקראת ראש השנה, חג הפסח או אירוע משמעותי בחברה נוהגים לערוך את השולחן עבור כל העובדים ולפנק אותם במטעמים איכותיים דוגמת קציצות בשר, קבבוני טלה, טורטייה במילוי עוף או בשר, נתחי חזה עוף או נתחי עוף סיני.

קייטרינג בשרי למהדרין יכול להיות הצלחה של ממש אם דואגים להזמין אותו מהחברה הנכונה. חברת בטעם שלך מציעה מנות קייטרינג לכל אירועים איכותיות ביותר. המנות הטריות והמקוריות משמחות את ליבותיהם של רבים ומשאירות טעם של עוד.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג הרב מחפוד

קייטרינג הרב לנדא