מתחתנים? מזל טוב ובשעה טובה. בין כל הארגונים לחתונה יש ברשימה גם קייטרינג לחתונה מה שדורש טעימות, המלצות, החלטות די גורליות כי הרי מעבר לשמלה של הכלה על מה האורחים מדברים הכי הרבה? על מה הגישו לאכול! אז חשוב לבחור בתבונה קייטרינג לחתונה.

 


איך בוחרים קייטרינג לחתונה?

קבלו כמה טיפים ועצות איך לבחור את הקייטרינג הכי מתאים לחתונה עבורכם כזה שכל האורחים ירצו להזמין לאירוע שלהם לאחר מכן (ותזכרו אצל מי הם טעמו את זה קודם!)

  1. תבדקו המלצות- המלצות מפה לאוזן תמיד עבדו ותמיד יעבדו. אבל חשוב לקבל המלצות כנות מזוגות שאתם מכירים, אם יש אז חברים- כאלה שהם נטולי אינטרסים. אלו יוכלו לתת לכם המלצה חמה או קרה במיוחד על שירותי קייטרינג לחתונה- לגבי האוכל, המבחר, השירות והמחיר. אל תסתמכו על המלצות ברשת מבלי לבדוק אותן שכן לא תמיד הן אמיתיות וכנות.
  2. אל תוותרו על הטעימות- אין כמו החלטה בעצמכם. נכון, בחתונה עצמה אתם תהיו עסוקים מדי ונרגשים מדי בשביל להכניס משהו לפה (חוץ מאלכוהול…) אז כדאי מאוד שתגיעו לטעימות- ורצוי עם ההורים או חברים שאתם סומכים על דעתם. תראו איך מגישים את האוכל, מה גודל המנה, אם יש מבחר ומגוון וגם תראו את האוכל באירוע עצמו ואת הרשמים של האנשים שחוגגים ולא רק בטעימות סגורות.
  3. תתחשבו באורחים– אל תשכחו שהאוכל בראש ובראשונה אמור להיות משהו שמשקף אתכם זה ברור ולא תזמינו קייטרינג לחתונה בשרי על האש אם שניכם טבעוניים אבל המטרה היא בסופו של דבר ארוחה לאורחים שלכם שבאו לחגוג אתכם. לכן שימו לב לפני בחירת קייטרינג לחתונה מי הם מרבית האורחים שלכם. אם רוב האורחים צעירים בראש טוב שיעדיפו ארוחה בשרית עם בשרים איכותיים וזה הראש שלכם- לכו על זה. לעומת זאת אם מדובר ברוב מבוגרים שיעדיפו ארוחה יותר בריאה וקלילה גם בזה אתם צריכים להתחשב. זה לא אומר שאתם מזמינים את האוכל לפי האורחים אבל בהחלט לא תתעלמו מהם לגמרי.
  4. תבדקו מראש כמה מוזמנים יש– פרט מאוד חשוב בהזמנת קייטרינג לחתונה שהרי יש שירותי קייטרינג שמתמחים באירועים קטנים ויש כאלה שמתמחים באירועים גדולים ומספר המוזמנים שלכם עושה את כל ההבדל. דעו כמה אנשים מראש מתוכננים להגיע, כמובן שיש לאשר הגעה ויש לחשב אחוזים שלא מגיעים או במקרים מסוימים שולחנות נוספים שצריכים לפתוח- לזה האולם והקייטרינג יהיו מוכנים בעצם.

בהצלחה!


אולי יעניין אותך קייטרינג מומלץ לחתונה

התגובות סגורות.