ההחלטה להתחתן, מסתבר, היא אחת ההחלטות הקלות יותר שתקבלו בתהליך החתונה… כי מהרגע שהחלטתם שאתם מתחתנים והודעתם להורים ולמשפחה ולחברים- השמועה עוברת כמו אש בשדה קוצים וכולם כולל כולם מחכים להזמנה לחתונה וכבר מתכוננים אליה. אבל אז אתם מגיעים עם הנחתה ממקום שמפתיע את כולם ואומרים שאתם רוצים חתונה קטנה! זה אחד הרגעים הקשים בארגון חתונה שכן עכשיו תצטרכו להחליט מה המשמעות של 'קטנה ' עבורכם כשההורים שלך רוצים שכל הדודות תבואנה וההורים שלך רוצים שכל השכנים יגיעו וזה מבחינתם קטן…. אז קודם כל קחו נשימה עמוקה כי זה לא הולך להשתפר עד האירוע עצמו (עם קצת ריכולים וטענות גם אחרי שיסתיים האירוע). אחרי שנשמתם עמוק תחליטו בעצמכם רק שניכם כי זו חתונה שלכם ואז תעמדו מאחורי ההחלטה שלכם ואל תתנו לכל מי שרוצה להזיז אתכם מדעתכם- עם זאת, תקשיבו לאחרים בעיקר למי שקרוב אליכם כמו ההורים והחברים בכדי להגיע להחלטות הנכונות. ועכשיו מגיע השלב הקשה אבל הכייפי- בחירת כל הדברים לחתונה הקטנה שלכם! הפעם נתרכז בשירותי קייטרינג לחתונה קטנה!

 


קייטרינג לחתונה קטנה- דגשים חשובים :

ישנם דגשים חשובים בבחירת שירותי קייטרינג לחתונה קטנה. הדבר הראשון הוא לדעת בדיוק מה הכוונה בקטנה כפי שכבר ציינו, יש שעבורם חמש מאות אורחים זו חתונה קטנה אבל אנחנו משערים שאתם לא משתייכים אליהם. בכל זאת חשוב לדעת אם מדובר בפחות ממאה אנשים או יותר שכן חברת הקייטרינג צריכה להתאים את המנות ואת הכמויות וכולנו יודעים שגם המחיר מושפע מהכמות. האיכות והטריות חשובה ולכן חשוב להקפיד על מנות קטנות מצומצמות ומושקעות ויש לדעת מראה כמה אנשים צפויים להגיע לחתונה בכדי שהקייטרינג יוכל לעשות זאת.

דבר שני- כמה אתם מתכוונים להשקיע מבחינת עלות? קייטרינג לחתונה קטנה הוא לאו דווקא זול במיוחד שכן עלות עבור מנה תהיה גבוהה יותר כי יש פחות מנות מאשר באירוע גדול בו העלות עבור מנה תהיה נמוכה יותר משמעותית. אם כבר החלטתם להשקיע- תבחרו מנות מושקעות ומתאימות כאלה שיעשו רושם אבל גם תהיינה טעימות, תדאגו לאוכל טעים שנראה טוב ושיוסיף לאווירה גם אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית ודווקא בגלל שיהיה על זה דגש. פנקו את עצמכם בקינוחים מושקעים וגדולים ותיהנו מכל רגע.

הדבר השלישי והאחרון הוא לפגוש את מי שמנהל את חברת הקייטרינג בשביל לבדוק את החיבור שכן הם חלק מהאירוע ויהיו בו לפחות בהתחלה והם צריכים להבין אתכם ואתם צריכים להתחבר אליכם בשביל שהתוצאות תהיינה לטעמכם.

מזל טוב!


אולי יעניין אותך קייטרינג מומלץ לחתונה