חתונה היא אירוע מרגש ומשמח ורוב האנשים אוהבים לחגוג אותם עם כל המשפחה הקרובה והרחוקה ועם כל החברים שלהם באולם או בגן אירועים באירוע נוצץ וגדול. אירוע חתונה ממש לא חייב להיות אירוע גדול והמוני ויש המעדיפים לחגוג את החתונה באירוע אינטימי קטן ופרטי בבית. זה לא אומר פחות מושקע אל יותר קטן, עדיין צריך כמובן שמלה וטבעות ונעליים וכל הקשור לחתונה, וגם למצוא שירותי קייטרינג לחתונה בבית!

 


קייטרינג לחתונה בבית- במה זה שונה מקייטרינג רגיל?

האמת שזה לא בדיוק שונה. לא מבחינת בחירת מזון אלא מבחינת כמויות ומבחינת שירות. כאשר מדובר על חברה המציעה שירותי קייטרינג לחתונה בבית זה אומר שהם מנוסים ומתמחים בהכנת כמויות של מנות בהתאם למספר האורחים (שהוא קטן ומצומצם לעומת חתונה באולם או בגן אירועים או בחצר אירועים). כמו כן הם יודעים להתאים את ההעדפות הקולינריות של הזוג המתחתן ושל המשפחה והאורחים וסביר להניח שישנו מוטיב שיותר קל לעבוד איתו מאשר באירוע גדול.


גולשים נוספים התעניינו גם השכרת כלים לאירועים


קייטרינג לחתונה בבית-מה שתבחרו:

זה שהחתונה מתקיימת בבית לא מוריד מכם את אפשרויות הבחירה- אולי רק מצמצם אותן, הכל תלוי בכם. אם תרצו מגשי אירוח שרק צריך לפתוח ולהגיש, אם תרצו בר בהגשה עמית שחברת הקייטרינג רק צריכה לדר וללכת ואז תשימו מישהו מטעמכם להיות אחראי על סידור ומילוי החסר ושמירה על הניקיון. אם זו חצר גדולה והרבה אורחים יחסית אפשר גם אפשרות של הגשה לשולחנות או בופה עם הגשה של מלצרים שגם יהיו אחראים על תפעול האירוע.

קייטרינג לחתונה בבית- לא רק האוכל:

כאשר אתם שוכרים שירותי קייטרינג לחתונה בבית אתם צריכים להבין שאתם שוכרים שירותים של חברה שנכנסים אליכם בבית ושהם סוג של חלק מהאירוע- כלומר, הם נמצאים לפני האירוע, במהלך האירוע ולאחר האירוע ומתפקדים במלצרים ומנהלי אירוע- רק שברגע שהחתונה מתקיימת בבית הם חלק מהצוות שמתפקד אצלכם בבית ואצלכם בחצר. לכן מדובר בהרבה יותר מרק האוכל שהם מציעים, טעים ככל שיהיה, מדובר בחוויה.

כאשר אותה חברת קייטרינג מגיעה אליכם הביתה הם צריכים להיות חלק מהאירוע מכל המשתמע מכך- להיות שירותים ונחמדים, חביבים וחייכנים ולספק שירות כמו שצריך וחוויה של אירוע ולא רק להגיש את האוכל. אז חשוב שתבחרו חברה המספקת שירותי קייטרינג לחתונה בבית ברמה מקצועית וגבוה ולא רק מציעה מגוון מאכלים טעימים , מכיוון שהטעם לא מספיק בעיקר באירוע כה משמעותי ומצומצם.


אולי יעניין אותך קייטרינג בד"ץ