פעם נתקלנו באדם שלא רצה להזמין קייטרינג לברית של הבן שלו, וכאשר נשאל מדוע הוא צחק ואמר "מה הקשר בדיוק בין בורקסים לברית???" לפחות בזה אנחנו מסכימים איתו- אין קשר בין בורקסים לברית ולכן קייטרינג לברית יכול להיות ארוחה של ממש או אפילו מגשי אירוח מושקעים, וממש אבל ממש לא בורקסים מהמאפייה.

 


קייטרינג לברית- מתאים גם לאירוע בבית:

גם אם אתם עושים את הברית בבית בצורה מצומצמת וסולידית רק עם משפחה קרובה וחברים נבחרים- הם עדיין צריכים לאכול משהו נכון? ואם הכל תקין והתינוק בריא, אז הברית נעשית שמונה ימים לאחר הלידה ובשלב זה לאם בטוח שלא וגם לאב סביר להניח שאין זמן להתעסק בהכנת האוכל לקראת האורחים וראשם מוטרד בהכנות לקראת טקס הברית עצמו ומה שיהיה לאחריו. אז מה עושים? מזמינים קייטרינג לברית. לאירוע קטן בבית עם מספר אנשים קטן יחסית אפשר להזמין מגשי אירוח מושקעים או כמה מנות מוכנות ביתיות שתספקנה גם לאוכל להורים להמשך השבוע כדי שבכלל לא יצטרכו להתעסק בבישולים והכנת אוכל בשבוע שלאחר הברית עד שיתאוששו.

גם אם טקס הברית (קראו עוד כל טקס הברית) עצמו נעשה בפועל בבית הכנסת ורק לאחר מכן הולכים לסעודה גם לשם אפשר להזמין את הקייטרינג בצורה מסודרת ומאורגנת ולא לדאוג להתארגן בעצמכם ולהכין ולבשל לקראת האירוע אלא להתמקד בברית עצמה.

קייטרינג לברית- מתאים גם לאירוע באולם:

במידה והחלטתם להפיק אירוע של ממש ואתם שוכרים אולם או גן אירועים לצורך חגיגת הברית לרוב יש להם את שירותי הקייטרינג שלהם ושווה להתעניין בזמן בדיקת הנתונים האחרים. במידה ואינכם מעוניינים במה שיש להם להציע בחלק מהמקומות ישנה אפשרות להביא קייטרינג לברית חיצוני כזה שלא חלק מהצעת המחיר ומשירותי האולם- תחת התנאים של אותו מקום ואם זה משהו שאתם מתכננים חשוב שתבדקו את זה היטב לפני סגירת המקום.

לסיכום, קייטרינג לברית הוא הרבה (הרבה מאוד) מעבר לבורקסים שמחלקים כמו באירועים פשוטים הרי ברית זו סיבה אמיתית לחגיגה! לכן היום ישנו מגוון רחב של אפשרויות של קייטרינג לברית וכל מה שצריך זה לבחרו אם רוצים שירותי קייטרינג כבר פתוח, שירותי הגשה או צלחות אירוע לאירוע ברית ביתי ופשוט להזמין בהתאם את השירות. חברת הקייטרינג תדע להתאים עבורכם את התפריט, את מספר המנות ותוכל להציע לכם הצעות לגיוון התפריט, תוספות אפשרויות וכמובן- הכי חשוב בכל אירוע (חוץ משהברית תעבור בשלום ובבטחה כמובן)- הקינוח!


אלי יעניין אותך 5 עצות זהב לבחירת מקום לאירוע שלכם