כאשר מתכננים אירוע אחד הדברים שיש להקפיד עליו יתר על המידה הוא הקייטרינג שמגישים בו. כאשר מדובר באירועים קטנים הפרוצדורה קלה יותר שכן יש צורך בפחות מרכיבים בסיסיים, פחות מנות, פחות אנשי צוות והתפעול עצמו קל הרבה יותר. כאשר מדובר בקייטרינג לאירועים גדולים מדובר במערך גדול יותר שצריך תפעול מדויק ומסודר על מנת לא ליפול בקטנות.

 


קייטרינג לאירועים גדולים- חשוב לדייק:

כאשר מדובר בשירותי קייטרינג לאירועים גדולים חשוב לדייק בכל הפרמטרים על מנת שלא תישארו בסוף עם יותר מדי אוכל או שלא תגיעו לאירוע בלי מספיק אוכל. לצורך תכנון קייטרינג לאירוע בסדר גודל כזה צריך מראש להיות בעלי ניסיון וותק בתחום בכדי לדעת לחשב את כל הנתונים בהתאם ולא להיות מופתעים ברגע האחרון.

ניסיון מקצועי והקפדה:

כאשר מדובר באירוע גדול יש צורך ביותר מרכיבים בסיסיים לבישול ואפייה, יותר מנות, יותר אנשי צוות, יותר שולחנות יותר כיסאות- יותר מהכל. בעניין האוכל צריך להיות בעלי ניסיון בכדי לדעת איזו כמות להזמין במידה המדויקת ביותר ולטעות כמה שפחות על מנת שלא להיתקע ברגע האירוע בלי מספיק אוכל או להישאר אחרי האירוע עם יותר מדי מזון שיש לזרוק.


גולשים נוספים התעניינו גם בהשכרת שולחנות וכסאות


הניסיון חשוב ביותר שכן בעל קייטרינג לאירועים גדולים שיש לו ניסיון בתחום יודע כיצד לתכנן את המלאי ואת כל מה שצריך לאירוע בכדי להיות מוכן לאירוע וגם להפתעות של הרגע האחרון וגם ניהול במהלך האירוע. ככל שבעל הקייטרינג מקצועי יותר הוא ידע לטפל בתקלות ובעיות שתצוצנה במהלך ההתארגנות לאירוע ובמהלך האירוע ולאחריו ולפתור אותם במהירות וביעילות על הצד הטוב ביותר.

הקפדה על איכות וטריות:

גם כשמדובר על שירות קייטרינג לאירועים גדולים חשוב ביותר להקפיד על טריות ואיכות של כל הרכיבים שאיתם מבשלים ואופים ולא להתפתות לקנות מצבורים גדולים של מוצרים פחות איכותיים ופחות טריים רק בגלל המחיר הנמוך על כמות גדולה. יש צורך בתפעול לוגיסטי של כל הרכיבים ושל כל ההכנה מכיוון שמדובר בכמות לא מבוטלת של מוצרים ושינוע שלהם וכמו כן בישול כמויות גדולות הרבה יותר מהרגיל אבל השילוב של הניסיון המקצועי וההקפדה של בעל הקייטרינג מאפשרים את זה בקלות.

באם אתם מחפשים חברת קייטרינג לאירוע הבא שלכם ואתם מתכננים אירוע גדול יותר מהממוצע כדאי מאוד שתוודאו שחברות הקייטרינג שאתם בודקים מולן ומתעניינים בשירותים שלהן מספקות קייטרינג לאירועים גדולים ברמה מקצועית ואיכותית המתאימה לרמת הדרישה שלכם.


אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי כשר