קייטרינג כשר לאירועים
קייטרינג כשר לאירועים

אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע קטן הוא האוכל. בחירת קייטרינג כשר לאירועים קטנים הוא מרכיב קריטי להצלחה של האירוע. זאת משום שכמות האורחים באירוע קטנה והתקציב להפעלת אירוע כזה הוא צנוע יותר בדרך כלל ולכן ישנה חשיבות מכרעת לאוכל באירוע בסדר גודל כזה. במאמר זה נחלוק עמכם טיפים לבחירת קייטרינג לאירוע קטן.

המפתחות להצלחה בבחירת קייטרינג לאירוע קטן:

  • כשרות –הכשרות תהיה חשובה לכל הפחות לרוב האורחים שלכם. בכל העולם ובמיוחד בישראל נמדדת הכשרות לא רק בחשיבותה לדת היהודית אלא גם לטיב האוכל וחומרי הגלם שנעשים בהם שימוש. כאשר יש חותמת כשרות מהדרין על המוצרים הרי שמדובר במוצרים איכותיים, טריים והראויים למאכל. אם תשתמשו בקייטרינג לא כשר לאירוע שלכם חלק מהאורחים שלכם אולי לא יוכלו לאכול והתאכזבו מאוד, לעומת זאת אם תבחרו בקייטרינג כשר הרי שכל האורחים שלכם יוכלו לאכול וליהנות מן האוכל, גם אלה שהכשרות אינה חשובה להם בהכרח.
  • חברה מקצועית –חשוב לעבוד עם חברת קייטרינג מקצועית ומנוסה, שתוכל לא רק להתאים את המנות לצרכים שלכם, אלא גם תוכל לספק לכם אוכל טעים, להשתמש בחומרי גלם טריים וכזו בעלת אמינות גבוהה. האמינו לנו – אינכם רוצים לפשל עם האוכל באירוע שלכם.
  • חברה מקומית –כאשר בוחרים קייטרינג כשר לאירועים קטנים רצוי שהמקום שבו יוכן האוכל יהיה קרוב יחסית למקום האירוע, זאת כדי ששינוע האוכל לא ייארך זמן רב מדי והאוכל ייאבד מאיכותו בדרך לאירוע.
  • תפריט מגוון –תפריט קייטרינג מגוון הוא חשוב מאוד באירוע שלכם. לא די בכך שחלק מהאורחים שלכם עשויים בכלל להיות צמחוניים ואתם רוצים לוודא שגם להם יהיה מה לאכול מלבד סלט, אלא גם שגם בין יתר האורחים אתם רוצים לוודא שכל אחד ימצא משהו שמתאים לו. אין זה אומר שתצטרכו 10 סוגים של מנות עיקרית באירוע שלכם, אך מספר מנות עיקריות לצד כמה מנות שישמשו כתוספות תהיה חיונית להצלחת האירוע שלכם, לפחות בכל מה שקשור באוכל.
  • ניצול עונתיות –כאשר אתם מנצלים את עונתיות השנה אתם יכולים ליהנות מפירות, ירקות וחומרי גלם אחרים טריים ומתאימים לאותה עונה. חומרי גלם טריים מבטיחים אוכל איכותי יותר, אולם חומרי גלם שתוחזקו במקפיאים או בחוות לא טבעיות כדי להימכר בכל עונות השנה עשויות להיות פתרון לא אידיאלי עבורכם. אין זה אומר שהאוכל לא יהיה טעים אבל הוא ללא ספק לא יהיה בשיא הדרו.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג כשר למהדרין במרכז

קייטרינג בשרי כשר