תכנון אירוע הינו תהליך מרגש במיוחד עבור המשפחה והחברים הקרובים. עם זאת, זוהי תקופה לא קלה, אשר ניתן לארגן את הערב אשר רבים מחכים לו. אחד הדברים החשובים ביותר, הינה הבחירה של הקייטרינג, כלומר האוכל המוכן אשר תעניקו לאורחים. קיימות חברות רבות של קייטרינג כשר במרכז ובכל רחבי הארץ, אשר ניתן להזמין שירותן. על מנת להפוך את האירוע או מסיבה לבלתי נשכחת, מומלץ לבחור בקייטרינג איכותי המשתמש במזונות טריים. על מנת לבחור היטב, נברר במאמר זה, כיצד  בוחרים קייטרינג לפי סוג אירוע אשר מארגנים. עם זאת, נסביר כיצד בוחרים תפריט מיועד לקייטרינג חלבי, עבור אירועים רבים.

כיצד בוחרים קייטרינג לפי סוג אירוע ?

כאשר אנו מתכנתים אירוע, לא תמיד ברור לנו איזה לבחור, מכוון שקיימים רבים בשוק. ניתן להסביר אילו סוגי אוכל מוכן ניתן להזמין ולאילו אירועים הינם מתאימים:

  • הסוג הראשון של אוכל מוכן הינו קייטרינג בשרי כשר, הכולל נתחי בשר על הגריל או על האש, תבשילים שונים, סלטים, לחמים, תוספות, קינוחים פרווה ועוד. סגנון זה הינו הכי נפוץ ופופולרי מכוון שהוא מתאים לכל אירוע. קייטרינג בשרי מתאים לאירועים גדולים כמו חתונה או בר מצווה, למסיבות קטנות יותר, למשל אירוע חברה. לבחור בקייטרינג כשר בשרי עבור אירועים הינה בחירה בטוחה.
  • הסוג השני הינו קייטרינג חלבי המכיל מזון מבוססים על מוצרי חלב, כגון פיצה, פסטה, פלטת גבינות ועוד. אוכל חלבי הינו מתאים לאירועים קלילים יותר, ארוחות בוקר מפנקות או ארוחת צהריים קלה. מומלץ לבחור את סוג זה בימי הקיץ, אשר האורחים ישמחו לקבל מאכלים קלילים ומרעננים.
  • בשנים האחרונות, ישראלים רבים הפכו לצמחוניים או טבעוניים, כלומר אינם אוכלים מוצרי בשר, דגים, ביצים וחלב. קיימים קייטרינג מיועדים להם, מבוסס על ירקות ופירות טריים ומאפים טעימים.
  • אנשים אשר חובבים בשר יכולים לבחור בקייטרינג המבוסס על בשרים על האש או על הגריל. יש לוודא שמקום אירוע כולל גינהעל מנת לאכיל את הגריל. חברות קייטרינג מעניקות נתחי בשר הטובים ביותר, ומגישים אותם עם לחמים, סלטים וירקות.
  • לסיום, אפשר לבחור בדוכני מזון שונים של אוכל, המתאימים בעיקר לקבלת פנים במהלך האירוע. קיימים סוגים שונים של דוכנים המתאימים לכל תקציב וטעם.

כיצד בוחרים תפריט לקייטרינג חלבי כשר?

קייטרינג חלבי הפך עם השנים לנפוץ, גם באירועים גדולים כמו חתונה או בר מצווה. על מנת להרכיב תפריט כשר שיתאים כל האורחים, מומלץ לבחור מכמה סוגי מאכלים שונים. ראשית, כדאי להזמין סוגים שונים של סלטים, עם או בלי גבינות, ומאפים מיוחדים, כמנות ראשונות. מנה עיקרית צריכה להיות יותר משביעה, כך שמומלץ לבחור בפסטה עם רטבים שונים ופיצות איטלקיות. לסיום, הנכם יכולים לבחור מגוון גדול של קינוחים חלביים על מנת לסיים את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

אולי יעניין אותך השכרת כלי אוכל לאירועים