קייטרינג הינו שם של שירות אשר מעניק ללוחותיהם אוכל מוכן עבור אירועים או בכמויות קטנות יותר. קיימות חברות קייטרינג רבות בכל רחבי הארץ. חלקן עוסקות בקייטרינג חלבי עם מזון מבוסס ממוצרי חלב, כגון פיצה, פסטה, פשטידה ועוד.ויש קייטרינג המציע מנות בשריות, עם תוספות, סלטים, לחמים ולעיתים קינוחים. ניתן למצוא קייטרינג אשר בעלי תעודות כשרות, למשל קייטרינג בשרי כשר למהדרין במרכז. בחירה של אוכל מוכן הינה חוויה קולינרית מדהימה בלתי נשכחת. במאמר זה, אנו נברר מהי הכשרות הנקראת למהדרין, וכיצד בוחרים קייטרינג איכותי וטרי.

כשרות למהדרין

כפי שנאמר, קיימות כמה כשרויות לבשרים עבור קהילות, עדות ומנהגים שונים. ישנה כשרות ברמה סטנדרטית אשר חברות קייטרינג מקבלות את התעודה מהרבנות המקומית של העסק. כשרות למהדרין מתקבלת אך ורק על ידי גופים פרטיים, כגון הרבנות הראשית. הקהילה המסורתית והדתית מעדיפה אותה מכוון שהינה מקפידה יותר על דיני ההכשרה.

קייטרינג בשרי כשר למהדרין משתמש רק בבשרים הכוללים כשרות זו, הנקראת גם כשרות גלאט. בנוסף לכך, כשרות למהדרין מקפידה על שימוש בירקות ופירות אשר גדלו ללא חרקים כלל. תעודה זו אינה מורידה באיכות או טעם של רכיבי המזון השונים. עם זאת, רוב הסיכויים שהנתחים והמנות יהיו יותר טעימות ואיכותיות בגלל הקפדה של ניקיון על המאכלים לפני שימושם. ניתן לבחור מגוון גדול של קינוחים פרווה אשר חברות קייטרינג בשרי מעניקות. כיום, קיימים תחליפים למוצרי חלב וניתן להגיע לתוצאות של קינוחים הדומים קינוחים מקורים חלביים.

כאשר מתכננים להזמין מקייטרינג בשרי כשר למהדרין במרכז ובשאר הארץ, מומלץ לברר מה התוקף של תעודת הכשרות. כך תוכלו ליהנות, ללא חשש ודאגות, מאוכל מוכן לשבת או לאירועים, עם תעודת כשרות למהדרין.

כך תבחרו את הקייטרינג הנכון לכם ב-5 דרכים

על מנת לבחור היטב את הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע ואורחכם, ניתן לברר כמה קריטריונים המומלצים לבחירה זו:

  • ראשית, יש לוודא אם הנכם מגיעים פיזית עד החנות או נהנים משירות משלוח עד הבית. במידה והעדיפות להגיע לקייטרינג, מומלץ לבחור חברה אשר קרובה לביתכם כדי להקל על הנסיעות, ולא לתת למנות להישאר זמן רב בחוץ. עם זאת, אם בחרתם במשלוח עד הבית, יש לציין שהינו לעיתים בתשלום נוסף, כך מומלץ לברר מה העלות של שירות זה.
  • שנית, יש לבחור קייטרינג אשר משתמש במזון טרי, עם טעמים טובים והגשה מושקעת עבור כל מנה.
  • בנוסף, כדאי לוודא איזו כשרות הנכם מעדיפים, אם בכלל, ומה התוקף של תעודת הכשרות. נקודה זו מאפשרת להיות בטוח על הפיקוד של האוכל.
  • השירות של החברה קייטרינג אינו פחות חשוב, מומלץ לבחור בחברת אוכל מוכן אשר מעניקה ללקוחותיהם שירות איכותי ויעזרו לבחירתם.
  • לסיום, ניתן לבחור בין חברות שונות ולהשוות לפי המחיר והתקציב המיועד לאירוע.

אולי יעניין אותך: קייטרינג בכשרות