קייטרינג בשרי כשר במרכז
קייטרינג בשרי כשר במרכז

כאשר מתכננים אירוע, אחד הדברים המשמעותיים ביותר שדואגים לו מבעוד מועד הוא האוכל. לכן, רבים מעדיפים ללכת לטעימות או לאסוף המלצות לפני שהם סוגרים עסקה עם חברת קייטרינג. בואו נודה באמת, אנשים רבים מגיעים לאירוע בגלל האוכל גם אם הם אינם מודים בכך. כי אירוע משמח הוא הזדמנות טובה להשאיר את הדיאטה מאחור באופן זמני ולטעום מאכלים משובחים וערבים לחך. קייטרינג בשרי כשר במרכז עושה את ההבדל בין אוכל רגיל לאוכל שטעמו גן עדן.

קייטרינג אחד – יתרונות רבים

קייטרינג בשרי כשר במרכז הופך את האירוע המיוחד שלכם לאירוע מנצח שכולם ידברו עליו בזמן הקרוב. איך הוא עושה את זה? בואו נראה:

  • הקייטרינג הטעים – קייטרינג בשרי ידוע במנות המשובחות שלו. כי רק במסגרת קייטרינג שכזה ניתן לטעום קציצות בשר מעודנות, אסאדו צלוי היטב, רוסטביף עם תוספות ריחניות, קבבוני טלה ועוד. כמו כן, הקייטרינג הבשרי אינו מורכב רק מבשר. אפשר ליהנות גם מירקות תאילנדיים מוקפצים, פלטות דגים מעושנים, תפוחי אדמה ברוזמרין, צ'יפס, שיפודי נסיכה או בקלה קציצות.
  • כי זה בריא – הבשר תורם לתפקוד הגוף אם מקפידים לצרוך אותו בכמויות הנכונות. הוא מכיל אבץ וויטמין B12, מהווה מקור עשיר לחלבון ועשיר בברזל. ישנן דיאטות הנשענות על אכילת בשר, כך שאם תזמינו אסאדו צלוי לאירוע המיוחד שלכם, שומרי המשקל רק יודו לכם על כך.
  • הוא משביע – אחת המטרות העיקריות באירוע הוא לגרום לאורחים שלכם להיות מרוצים, ואורח שבע לא יכול להיות אורח סר וזעף. קייטרינג בשרי מציע מגוון רחב של מנות מזינות ולא ישאיר את האורחים רעבים.
  • מתאים למרבית האירועים – רוב האירועים בישראל מתקיימים בשעות הערב, ובשעות האלה בדיוק נוהגים לאכול ארוחות בשריות. כאשר השמש שוקעת מתחילים הנוכחים לחגוג תוך השמעת מוסיקה וריקודי שמחה. או אז מגיע הרגע להגיש את המנות הבשריות שכולם מחכים להם.

מזמינים קייטרינג כשר

קייטרינג בשרי כשר במרכז המגיע עם חותמת כשרות מוכרת מתאים לכל אורח ואורחת הנוכחים באירוע שלכם. ישנם אנשים המסתפקים בכשרות רגילה ואחרים זקוקים לאישור נוסף שיוודא שהאוכל שהם אוכלים הוא כשר למהדרין. משום כך, כאשר מזמינים קייטרינג בשרי, חשוב לברר את סוג הכשרות שמציע המקום.

קייטרינג לפי הטעם

חברת בטעם שלך מציעה מנות קייטרינג ייחודית לפי הטעמים שאתם אוהבים. אפשר להזמין תפריט סטנדרטי הכולל מנות שניצל, אורז ועוף או תפריט פיקנטי יותר של מנות מזרחיות הכוללות מנות חומוס משובחות, סלטי קשמיר או סלט טבולה לבנוני.

אולי יעניין אותך גם:

קייטרינג בשרי מהדרין

אוכל מוכן לאירועים