השכרת שולחנות לאירועים
השכרת שולחנות לאירועים

בכל יום מתקיימים ברחבי הארץ אירועים רבים וכל אירוע הוא סיבה מצוינת לשמוח, ליהנות ולרקוד. אמנם לא כל האירועים דומים זה לזה, אך ישנם כמה דברים שניתן לפגוש כמעט בכל אירוע שתגיעו אליו. ככל שמדובר על אירועים ניתן לשער שבמהלכם יוגש לאורחים מזון והם יזדקקו לשולחנות וכיסאות על מנת לאכול בנוחות מרבית.

השכרת שולחנות לאירועים היא במקרים רבים כורח המציאות ולא ניתן לקיים אירוע ללא ארגון של שולחנות למען האורחים והמוזמנים. כדי להבטיח את ההנאה המושלמת מהציוד יש לבחור בחברה שעוסקת בתחום ויש לה את הניסיון והידע הדרושים שיבטיחו אירוע שקט ונטול דאגות. כאשר אנו מעוניינים לקיים אירוע חשוב לפנות לחברה להשכרת ציוד בזמן ולא להמתין לרגע האחרון. (לחצו כאן להזמנת קייטרינג לאירועים)

מה צריך לבדוק כשמזמינים ציוד

השכרת שולחנות לאירועים היא משימה מאתגרת ולא כדאי לזלזל בה כלל וכלל. על גבי השולחנות יוגש האוכל וסביבם ישבו האורחים במהלך האירוע וייהנו מהמנות הטעימות שיוגשו או יחכו להם בבופה:

  • חשוב לבצע סקר שוק קצר שיעזור לכם להבין היכן ניתן לאתר שולחנות איכותיים במחיר משתלם ביותר. ניתן לבצע את הבדיקה דרך רשת האינטרנט.
  • מספר השולחנות חשוב ביותר וכדאי להזמין מראש כמה שולחנות מיותרים למקרה שיגיעו יותר אורחים ממה שהוזמנו.
  • יש לבדוק את השולחנות ולוודא שהם תקינים, חזקים ונקיים. בדרך כלל אם מדובר על חברה מסודרת אז השולחנות יוחזקו במחסן מקורה שישמור עליהם.
  • לא כדאי להמתין לרגע האחרון. אם תאריך האירוע ידוע לכם כדאי להתקשר ולשריין את השולחנות כך שלא תיוותרו ללא שולחנות ברגע האמת.

מי מביא את השולחנות לשטח

חברת השכרת שולחנות לאירועים תספק בדרך כלל שירות של הובלה. שינוע השולחנות הוא חלק מהשירות הכללי של החברה וגם פינוי שלהם בתום האירוע יעשה על ידי חברת ההשכרה. השולחנות יכולים להיות בסגנונות שונים בהתאם לאירוע שלכם וניתן להשיג שולחנות בסגנון קלאסי, שאנטי או מזרחי ולתרום לאווירה הכללית של האירוע.

אמנם לא לכל אירוע חייב להיות נושא אך אם כבר החלטתם על נושא כל שהוא הכול מתחיל בציוד שנמצא בשטח האירוע. בחירת הפריטים הנכונה יעצבו את האירוע שלכם ויאפשרו לכם להעלות רעיונות נוספים שישדרגו את הרמה של האירוע. ניתן להזמין שולחנות מרובעים וישרים או כל סוג אחר שעולה על דעתכם. בנוסף לכך, אפשר להזמין גם ספות ישיבה נוחות ולייצר פינות ישיבה לאורחים ולמוזמנים. בכל מקרה חשוב לבקש אישור על ההזמנה כדי שיהיה לכם אל מי לפנות במקרה הצורך.

אולי יעניין אותך גם:

השכרת כיסאות לאירועים

קייטרינג כשר למהדרין במרכז