השכרת שולחנות וכסאות
השכרת שולחנות וכסאות

ארגון של אירוע מביא אתו שפע של משימות שצריך לדאוג להן. ישנם פרטים רבים ולא תמיד אנו פונים אל מקורות מידע מהימנים על מנת לקבל את האינפורמציה הדרושה כך שהאירוע יתקיים כמו שצריך. אנו עושים חישובים שונים בראשנו ומנסים להחליט על סידורי הישיבה, מספר הכיסאות שנזדקק להם, כמה שולחנות צריך להזמין ואילו אטרקציות מומלצות במידה וישנם ילדים באירוע.

מחפשים שירותי השכרת ציוד

נושא הכיסאות והשולחנות הוא בעל חשיבות רבה ולא ניתן לערוך אירוע מבלי לדאוג קודם כול למצרך חשוב זה. על מנת למצוא השכרת שולחנות וכיסאות כל מה שנחוץ הוא כניסה לרשת האינטרנט וחיפוש בגוגל. את רב הפרטים תמצאו שם ותוכלו לפנות אל חברות להשכרת ציוד לאירועים ולעמוד על ההבדלים ביניהם.

מה כדאי לבדוק בהשכרת שולחנות וכיסאות

אמנם קיימות חברות רבות בתחום זה אך לא כדאי לפנות אל החברה הראשונה ברשימה וישנם כמה גורמים שכדאי להתייחס אליהם כשמעוניינים לארגן אירוע:

  • רצוי לבחור בבית עסק שממוקם בקרבת האירוע שלכם. מיקום קרוב יסייע לאספקה מהירה וסדירה יותר של שולחנות וכיסאות.
  • ישנם סוגים שונים של כיסאות וניתן לבחור בין השכרת שולחנות וכיסאות פלסטיק, עץ ועוד. חשוב לוודא שהבחירה מתאימה לצרכים שלכם ולא תכביד על האורחים באירוע.
  • כדאי מאוד לברר מה כולל המחיר של השכרת הכיסאות והשולחנות. לא תמיד הוא יכלול הובלה ואיסוף שלהם ממקום האירוע.
  • חשוב גם לברר האם המחיר כולל מע"מ.
  • מומלץ לתת חשיבות גם לסגנון הדיבור ואופי השירות של נציגי החברה. סגנון בוטה עלול להעיד על שירות גרוע שלא שעדיף להתרחק ממנו.
  • בדקו האם קיים ציוד משלים בנוסף לציוד שאתם זקוקים לו.

כמה שולחנות וכיסאות כדאי לשכור

אירועים עשויים להעמיד אתכם בפני עובדה כאשר מגיעים יותר אורחים ממה שהזמנתם או במקרה שהציוד לא שלם ויש להשיג ציוד חלופי. מומלץ להזמין מראש מספר גדול יותר של שולחנות וכיסאות כך שלא יהיה מחסור שלהם במקרה הצורך. השכרת ציוד, כגון: שולחנות וכיסאות היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע וחשוב גם לבדוק את תקינותם לפני שהם מגיעים אל השטח.

אם מדובר על אירוע של כמה ימים אז מומלץ להציב שומר שישמור על הציוד שלכם. בכל מקרה לא כדאי להשאיר את הציוד ללא השגחה ורצוי לפקוח עליו עין במהלך האירוע ולהקפיד שלא ייעלמו כיסאות ושולחנות. כמובן שניתן להזמין אטרקציות נוספות כמו קריוקי, מעגל מתופפים ועוד ולעשות שימוש בכיסאות ושולחנות על פי הצורך.

אולי יעניין אותך:

השכרת כיסאות לאירועים

אוכל מוכן לאירועים