לא אחת אנו מגיעים כאורחים לאירוע מסוים אשר מתקיים במקום מדהים ביופיו ואנו אומרים בלב, אם יהיה לנו אירוע בקרוב, זה המקום עבורו.

כאשר מעוניינים לתאם אירוע עסקי עבור קולגות, גיבוש  של עובדים, או אירוע משפחתי מגיעים לראות מקום זה, אך הפעם כלקוחות פוטנציאלים. משוחחים עם אנשי הצוות הניהולי כדי לקבל את מרב המידע ולהגיע להחלטות הנכונות. אם המקום נראה למארחים, הם מתאמים את מועד האירוע ואת כל הפרטים הרלוונטיים, אם המקום לא נראה להם משיקולים שלהם, הם ימשיכו לחפש גן אירועים אחר בשפלה.

 


גני אירועים בשפלה

בחירת מיקומו של גן אירועים הוא אקוטי כיוון שחשוב מאד שמיקומו הגיאוגרפי יהיה נוח מאד לאורחים. דבר מהותי נוסף הוא נראותו של הגן, זאת כדי להרגיש את החוויה של בן המשפחה אשר נכנס לגן אירועים בשפלה ונפעם מיופיו של הגן הייחודי. התחושה הנפלאה הזו, תיצור אצלו בבת אחת מורל גבוה ומצב רוח מצוין וכך הוא יגיע לאירוע באנרגיות מצוינות.

ההיבט הקולינרי באירוע

בגני אירועים בשפלה קיימת אפשרות לשכור את המקום בלבד ולהזמין שירותי קייטרינג מחברה אשר מייצרת מזון ברמה קולינרית גבוהה. בדרך זו הלקוחות נהנים מכל העולמות, גם מתאמים אירוע במקום יפהפה וגם דואגים לאוכל משובח לאורחיהם.

המטרה של בעלי השמחה היא שהאירוע יהיה נפלא מתחילתו ועד סופו ואחת הדרכים כדי להגיע לכך היא באמצעות הזמנת אוכל מעולה ויוצא דופן, כדישהקהל ייהנה מסוגי המזון המגוונים אשר יוצעו לו במהלך האירוע.

חברת הקייטרינג בטעם שלך מתאימה את התפריט על פי קהל המוזמנים, בהתאם למידע שמועבר אליהם מהמארחים. נציגי ההנהלה מלווים את בעלי השמחה לכל אורכה של תקופת התכנון, עד ההגעה ליום האירוע וזאת בדרך של ייעוץ והכוונה בכל נושא קולינרי ואחר בו הם מתלבטים.

ציוד נלווה לאירוע

חברת הקייטרינג דואגת לכל סוגי המזון ובכמויות שהוזמנו, בנוסף לכך ובמידת הצורך בטעם שלך דואגים להעברת ציוד כמו אוהלים, פטריות חימום, מאווררים ואופציות רבות נוספות, בהתאם לעונות השנה ולהזמנתם של המארחים.

מבחר תפריטים לכל אירוע

כאשר בוחרים אירוע חלבי, נהנים האורחים ממאכלים רבים המושתתים על מסורות בנות שנים רבות מכל העולם פסטה ברטבים נפלאים, לזניה איכותית, בורקסים בשלל מילויים, בייגל עם ממרחים מפתיעים, פשטידות עם ירקות קלויים, תפוחי אדמה אפויים, מרקים על בסיס ירקות, מגשי גבינות עולמיות קשות ורכות בטעמים יוצאי דופן ובחירה בין כמה סוגי דגים. בסיום הארוחה ייהנו האורחים מקינוחים מדהימים על בסיס שוקולד, גבינה, פירות טריים ועוד.

כאשר בוחרים אירוע בשרי בגני אירועים בשפלה, נהנים מבשרים ודגים טריים בהשגחת משגיח הכשרות במקום.השפים מכינים את התבשילים במטבח ההיגייני והנקי בכמה שיטות של בישול וצלייה. קינוחי הפרווה אשר יוגשו לקראת תום האירוע, יעניקו טאץ' מיוחד לסיומו של האירוע במקום יפהפה ובטעמים ייחודיים.