גן אירועים במרכז הארץ
גן אירועים במרכז הארץ

תכנון אירוע כמו חתונה, בת מצווה, בר מצווה או אירוע עסקי כרוך בחיפוש אחר המקום המושלם לעריכת האירוע המרגש. בעלי השמחה נוהגים לבחון כמה מקומו,ת כדי לקבל את ההחלטה שהיא הנכונה ביותר עבורם.

 


עקרונות לגבי מציאת גן אירועים

מי שמחפש גן אירועים במרכז הארץ, נותן דגשים לכמה נושאים מרכזיים.

  • מיקומו של גן האירועים צריך להיות במקום נגיש אשר נוח להגעה מבחינת עומסי התנועה, מיקום גיאוגרפי, נוחות כבישי ההגעה, מיקום מרכזי אשר מתאים במקרים של חתונה הן למשפחה של החתן והן למשפחה של הכלה, כך שלא יהיה זה עבור חלק מהם מקום מרוחק או מסובך להגעה.
  • נראותו של המקום היא גורם מרכזי בקבלת ההחלטה. כאשר מגיעים למקום בעל גינה רחבת ידיים שהיא מטופחת וכוללת עצים יפהפיים, פרחים פורחים ואווירה פסטורלית, הדבר יוצר שלמות עיצובית ולכן מדרבן במקרים רבים את בעלי האירוע, לקדם את התהליך במיקום זה.
  • אווירה נעימה החל מהכניסה, תחושה עוטפת של מקום נינוח המקנה תחושה נעימה, ביתית ומשפחתית לכל מי שנכנס פנימה.
  • מקום בו קיים דגש מהותי על נושא הקולינריה. המארחים בוחרים את חברת הקייטרינג אשר מעבירה לשטח את כל הציוד וכל המזון, כך שהאירוע יהיה ברמה קולינרית גבוהה לשמחתם של המארחים והאורחים.

החוויה הגסטרונומית

נושא בחירת סוגי המאכלים אשר יוגשו באירוע אשר מתקיים בגן אירועים, תופס ממש חדש בכל נושא ההיערכות למסיבה. קייטרינג בטעם שלך עוסקים כבר שנים רבות בביצוע שורה של אירועים מוצלחים במקומות שונות ברחבי הארץ. לאור ניסיונם הרב, כל המאכלים אשר מכינים אותם במטבח הנקי והחדשני מועברים בצורה מוקפדת לגן אירועים במרכז הארץ, כדי לשמח את כל המוזמנים ולהעניק להם היצע נרחב של מאכלים טעימים ומשביעים.

תכנון שירותי קייטרינג בגן האירועים

האירוח הקולינרי בחצר גדולה או בגינה מרהיבה, מתבצע בכמה שלבים, הגשת המנה הראשונה, העיקרית והקינוחים.

לאור מומחיותם הרבה של השפים והטבחים מוצע לאורחים מבחר גדול של מנות, כך שכל אחד מהם בוחר את המטעמים אשר להערכתו אותם הוא יאהב.

במנות הראשונות אפשר ליהנות מבורקס פטריות או תפוחי אדמה, טורטיה ירקות, פאי ירקות, מוסקה, שטרודל בשרי, או אחת ממנות הדגים הנפלאות מדגי מושט, סלמון או סול בצורות הכנה שונות.

במנות העיקריות מוגשות למשתתפים כמה אופציות כמו רולדה הודו, שניצל ממולא, שיפודי עוף פיקנטיים בגריל, בקר ברוטב פטריות, סטיק עוף פרגיות, וכרעיים  של עוף בשלל צורות הכנה.

התוספות בטעמים יוצאי הדופן מוסיפות רבות להשלמת הארוחה הבשרית והן כוללות כמה סוגי תפוחי אדמה,  אורז, ירקות מבושלים, בורגול, צימעס עשיר ועוד.

בתחום הקינוחים מפנק קייטרינג בטעם שלך את הלקוחות בסופלה שוקולד, פירות העונה, קינוחים בכוסות, גלישה אישית ועוד.

ההקפדה על טריות המזון והגעתו באופן מסודר וראוי לגן אירועים במרכז הארץ, יוצר אירוע מוצלח וחוויה נפלאה למארחים ולמוזמנים.


אולי יעניין אותך כלים לאירועים