מדי שנה אנו מחכים לחג הפסח בציפייה המהולה בחשש. בציפייה, כי סוף כל סוף נעשה הפסקה קלה מהעבודות המשרדיות ומהצעקות של הבוס, ומצד שני אנו יודעים שההכנות לקראת החג הזה הן בלתי פוסקות. כי לאחר שפשופים, ניקיונות, סדר בארונות ועוד מגוון רחב של פעולות, אנו יושבים מותשים בליל הסדר. וזה עוד לא הכול. כי בחג עצמו אנו מגלים שאין כל כך מה לאכול מלבד מצות ותפוחי אדמה.

לתפריט פסח 2020 ולהזמנות לחצו כאן

החג זה יהיה אחרת

אם גם ארוחת ליל הסדר שלכם מסתכמת בביצים, גפילטע פיש ומעט סלטים, אתם יודעים שהשנה זה יכול להיות אחרת. אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין הוא כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את החג שלכם לבלתי נשכח. כי עם שפים מקצועיים המקפידים על כל רזי הכשרות, אתם יכולים להיות רגועים. עם קייטרינג איכותי תגלו שאפשר להכין מטעמים ערבים לחך גם אם אתם נמנעים מלאכול קטניות לאורך כל החג. אז היכונו למנות עוף משובחות, מרקים ריחניים וחמימים, סלטים מורכבים ועוד ועוד.

האוכל שיגיע לכל מקום

ניתן להזמין אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין לכל מקום שרק תרצו – לבית שלכם, לבית ההורים ואפילו לצימר או וילה. כן, כן יש המעדיפים לשנות אווירה ולחגוג את חג הפסח במקום אחר, הרחק ממקום המגורים. מקומות כמו וילות וצימרים מספקות שורה ארוכה של אטרקציות כמו בריכות, משחקי שולחן או רחבת דשא גדולה. כמו כן, החדרים המפוארים מספקים מענה לכולם איכותי לכולם. עם זאת, חשוב לזכור כי במקומות מפוארים ומאובזרים כאלה אין ארוחות חינם, וזה אומר שאתם צריכים להביא אוכל מהבית, או לחלופין להזמין קייטרינג. מכיוון שלרוב חג הפסח הוא חגה של כל המשפחה המורחבת, אנו היינו הולכים על האפשרות השנייה.

מעבר לכך, אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין מתאים לא רק לחג הפסח עצמו, אלא גם לכל אירוע בחול המועד פסח שתרצו לקיים: בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה ועוד.

חלבי או בשרי

אחת השאלות שכדאי לשאול את עצמנו הוא האם כדאי להזמין קייטרינג בשרי כשר או חלבי לליל הסדר. אמנם בדרך כלל נהוג להזמין קייטרינג בשרי לארוחת הערב היוקרתית, אך יש שיעדיפו את הקייטרינג החלבי מכמה סיבות. ראשית, ישנם אנשים שאינם יכולים לאכול בשר מטעמי בריאות. שנית, קיימים אורחים שמקפידים שלא לאכול בשר מטעמים אידיאולוגיים של שמירה על הסביבה והתייחסות הוגנת לבעלי החיים. ולבסוף, אחת הסיבות לכך שיש אנשים המעדיפים קייטרינג חלבי הוא הקינוחים. לא זו בלבד שלאחר ארוחה חלבית אפשר לשתות קפה עם חלב, אלא שניתן ליהנות מקינוחים חלביים אמתיים.

עם זאת, אם במשפחה שלכם יש קרניבורים מושבעים שאינם יכולים לוותר על ארוחה בשרית, כדאי להזמין קייטרינג בשרי. לא תצטערו על מנות איכותיות כמו חזה עוף על האש, סטייקים, פלטת מטוגנים ועוד.