בתחילת השבוע עברנו מתל אביב לדירה החדשה שלנו בראשון לציון. תיכננו את הזמן בצורה הכי מדויקת שיכלנו והזמנו את כל מוצרי החשמל והרהיטים כך שיגיעו במהלך השבוע אבל יצא שהגיע ליל שישי ולא היה תנור או כיריים שלא לדבר על חיבור לגז כך שלא היתה שום אפשרות לבשל לשבת…. ממש לא הינו במצב של לחפש מי מקרובי המשפחה גר הכי קרוב בכדי להתארח וכל מה שרצינו זה ערב שקט בבית ואת השכנים החדשים עוד לא הכרנו בשביל ליפול עליהם ארוחת שבת הראשונה שלנו בבניין ולכן הפיתרון ההגיוני ביותר והמתקבל על הדעת היה לחפש אוכל מוכן בראשון לציון.

 


אוכל מוכן בראשון לציון- לא קשה למצוא!

כשגרנו בתל אביב התרגלנו לחיים הקלים שכמעט הכל פתוח עשרים וארבע שעות שבעה ימים בשבוע ובכל פינת רחוב יש קיוסק או מעדניה בה אפשר לקנות אוכל במידה ושכחתם משהו. ולא שבראשון לציון חסרים מקומות כאלה אבל כאמור- לא רצינו לצאת מהבית למסעדה ולא התחשק לנו להזמין מזון מהיר- רצינו אוכל של בית, כמו ארוחה של ממש בדירה החדשה (והעוד לא לגמרי מאובזרת שלנו( ומכיוון ששולחן האוכל וכל הכיסאות הגיעו יכלנו לשבת לאכול כמו שצריך אז כל מה שהיה צריך זה למצוא אוכל מוכן.


גולשים נוספים התעניינו גם בחברת קייטרינג


חיפשנו ברשת ומצאנו מעדניה ביתית שמבשלת אוכל מוכן בראשון לציון לארוחות במהלך השבוע, לפועלים באזור תעשייה למשפחות שההורים עובדים ולא מספיקים לבשל לילדים אוכל בריא טעים וביתי וכמובן-אוכל מוכן לשבת למשפחות שמארחות או לכאלה שלא מספיקות לבשל או כמונו- עוד לא התארגנו על איך לבשל…

הזמנו כמויות של אוכל שיספיקו לנו גם לתחילת השבוע למקרה שלא יגיעו המוצרים החשמליים ועדיין לא נוכל לבשל והאמת היא שהאוכל היה עד כדי כך טעים שחיסלנו את הכל כבר בשבת ובמוצאי שבת התקשרתי לבצע הזמנה נוספת לשאר השבוע. באמת היה עד כדי כך טעים!

שמחנו ואפילו התלהבנו שרק הגענו לעיר חדשה והנה עברנו רק לפני שבוע, זו שבת ראשונה בעיר וכבר אנחנו מתחילים להתמצא בה ולמצוא דברים כמו אוכל מוכן בראשון לציון! מי היה מאמין?

כעבור כמה ימים הגיעו המוצרים החשמליים וגם שאר הרהיטים ותוך חודש כבר היה אפשר לומר שאנחנו מאורגנים בדירה ומתחילים להרגיש בבית. באחד הימים עלינו אני ואישתי מהחנייה לדירה ועלתה איתנו שכנה בקומה והתחלנו לדבר והיא סיפרה שלא הספיקה לבשל ונתקעה בלי אוכל והיא לא יודעת מה תעשה כי לה לא ממש אכפת אבל הילדים אם לא יהיה להם אוכל חם וביתי בשבת הם יתבאסו ואני ואישתי חייכנו כי כבר ידענו איפה כדאי להזמין אוכל מוכן ולהמליץ לה!


אולי יעניין אותך קייטרינג כשר למהדרין